måndag 1 mars 2010

Det bidde inget badrum...


Badrummet blev naturligtvis inte klart förra veckan...men vi har stora förhoppningar på att det ska kunna färdigställas den här veckan iaf! Hahaha!! (Hur många gånger har vi inte sagt det förut?!)
Det hela börjar bli en riktigt långdragen parodi...


Jag har lånat mina föräldrars dusch i ett halvår nu...och det har väl gått ganska bra. Även om man börjar känna sig som världens största snyltare vid det här laget! 
Det jobbigaste har varit dom helger när lillan har varit här, för då blir det en hel massa släpande fram och tillbaka.
För att inte tala om all planering...det går ju inte direkt att ta en snabbdusch när man har lust!


Den här helgen blev det dock mer krångel än vanligt när vi hade lillan, för min stackars mamma åkte på magsjuka!!
Eftersom vi inte ville riskera att bli sjuka, så kunde vi inte gå dit och duscha..


Men som tur är har jag en supersnäll lillebror med sambo som bor i stan, så vi fick helt enkelt åka dit och duscha..
Jag hade då verkligen ingen lust att åka till det lokala badhuset och betala en massa pengar bara för att duscha!
Nej, någon måtta får det vara...


Så förutom att jag känner mig som en snyltare kan jag numer också titulera mig tattare!! *fniss*

Bilderna som jag visar idag kommer från mitt pysselrum, som förövrigt fortfarande är under utveckling..
Lampan köpte jag igår, och jag är riktigt nöjd än så länge..
Den går att köpa hos Ellos, men jag hade turen att hitta den på ett ställe där dom säljer en del Ellos-grejer till nedsatta priser. Så min lampa kostade nästan 200:- mindre..

Den kommer nog passa superbra på mitt skrivbord, när jag väl får tummen ur och målar om det!

Glöm förresten inte att anmäla er till min tävling!

5 kommentarer:

Kajsa sa...

Tycker att du verkar ovanligt tålmodig som klarat detta.......!
Men ibland blir det inte som man tänkt sig....!
Önskar dej,er en snabb lösning på problemet och att du får stå där i ditt eget nya fina badrum och njuta.
Och vips så är livet som det ska igen!

Kram från en som straxt ska ta en dusch och gå till sängs!

Kajsa

Liten Bod sa...

Såg just programmet 'Fuskbyggarna' igår... Hur kan de leva med sig själva de där idioterna??? Hoppas att det löser sig för er till slut. Skolbänken och mössan blev kanon, och lampan från Ellos var ju ett fynd! Kram, Tina

Elena sa...

Vilken mysig blogg! (:

Lillsnörpa sa...

Vilken läcker lampa!

Sanna sa...

Hej!

Du har något att hämta inne hos mig