måndag 8 mars 2010

Varför ta en, när man kan ta två..?


Idag blev det faktiskt några småfynd på loppis...bland annat ett par ljusstakar.
Men jag har inga kort på dem än...får se om jag hinner med att göra det i morgon.


Nu ska jag strax iväg och handla mat, men jag har verkligen ingen större lust!
Det skulle vara mycket trevligare att slå sig ner i soffan framför tv´n med min virkning.
Har jag tur kanske jag hinner med det också...efter handling, matlagning, tvätt, osv.. *suck*


Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll iaf!

3 kommentarer:

Cathrin sa...

Men visst är det lockande att bara få lov att virka och strunta i alla måsten. Synd att det inte funkar bara. Underbara kakor! Blir riktigt sugen på riktiga...

Ha en fin kväll!

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Hej Anna,
vad du är pysslig och duktig och påhittig! Grattis till dina 30 000 besökare och grattis till vinnaren! Roligt att du är med i min tävling och snart är det dags att utse en vinnare! Hit kikar jag gärna in fler gånger och länkar på min lista :)

Kramkram Elin.

Tina sa...

Hej hopp!!
Hoppas du han med att slappa lite oxå!!
Men vilka underbara bakelser & kakor du gjort.. fantastiska!!
Blir ju kak sugen nu ju...fniss..
Ha en fin dag vännen!
Kram Tina