tisdag 9 mars 2010

Mera ljus i vårt hus..


Här kommer några bilder på mina loppis-ljusstakar....
De står numera tillsammans med tre av mina "gamla" ljusstakar, och där får dom nog stå ett tag nu.
Dom nya är de ljusstakar som är snarlika varandra, fast i olika höjd...

 

Igår berättade jag för min mamma att våren minsann hade kommit hit på riktigt, för nu har jag lagt på vårduken!
Lite roligt med tanke på att jag fortfarande har "julgardinen" uppe i köket... *fniss*
Gardinen är i och för sig ganska neutral, den är inte direkt full i små tomtar så att säga...
Men endå...

 

Duken köpte jag här i stan för ett tag sen, och kommer från Nyblom & Kollén.
Jag tycker den passar så himla bra ihop med tapeten som också har lite rosa i sig.
Hur som helst så är det härligt med lite vårfärger igen!!

Nu ska jag gå över till mina föräldrar och duscha, som vanligt...

8 kommentarer:

All The Things I Love sa...

Vilken trevlig blogg du har!

Tina sa...

Hej Anna!!
Va fina !!!
Hoppas du mår bra & att du haft en fin dag! Nu känns det som att våren är på väg!!Det droppar, fåglarna kvittrar, solen skiner & lite "grönska" syns lite var stans =)
Varm kram & en underbar Onsdag önskar jag dig Tina

Kajsa sa...

Fantastiskt fint.Dom fyrkantiga hade vi hemma ...........undrar var de finns idag?Någon av mina bröder har dom nog hos sig.Dom var i silver.Nostalgikänslor fick jag.Och vilken fin tapet!

Kram Kajsa

Tina sa...

Hej Anna!
Ville bara titta in & önska trevlig helg. Jag hoppas du mår bra!
Jag har en liten award till dig inne hos mig.. men du måste inte ta den.. jag tar inte illa upp =)
Varm kram Tina

Unknown sa...

Du har en award att hämta hos mig!
Trevlig helg!

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Ny spännande tävling hos mig..

http://uj76.blogspot.com/2010/03/tant-lottar-ut-hemligt-paket-varde.html

..med chans att vinna ett hemligt paket, värde 500kr från en underbar barnbutik..kika gärna in!

Ha en fortsatt braig kväll! =)

Ellen sa...

Man kan hitta massor med fint på loppis. Du har en jättefin blogg :)

Emma Gunnarsson sa...

Hej!
Såg att du var med i min tävling om baby uggs, jag har nu fått hem vårnyheter nämligen baby leggings, så klicka din vidare till babyleggings.blogg.se , rekommendera gärna sidan till dina nära och kära och klicka dig gärna in på babyboots.blogg.se ,

kram Emma