tisdag 23 februari 2010

Dags igen..


Det känns som att det finns en miljon saker att fira just nu, så därför tycker jag att det är dags för en liten utlottning!!
Jag hade tänkt anordna en liten tävling när min besöksräknare nådde upp till 20 000, men det hann jag inte med... Så då tänkte jag att det skulle firas när besöksräknaren nådde 25 000 besökare....men som ni kanske kan se så börjar räknaren nu närma sig 30 000 besökare (?!!), vilket är helt otroligt!! 
Så då får vi fira det istället!

Sen finns det en hel massa annat som kan firas också...
Exempelvis att vi går mot vår (även om det kanske inte känns så för tillfället..), vi kommer snart att ha ett nyrenoverat badrum (som går att använda) här hemma, att jag har så underbara vänner (både i bloggvärlden och irl) och att jag bor tillsammans med mitt livs största kärlek!
Sen finns det en del annat också...men det är lite hemligt än så länge... *fniss*

Ja...som ni kanske förstår så känns det bara väldigt bra just för tillfället!
Och sånt måste man ju fira, eller hur?!

Vinnaren får ett valfritt smycke, (dock max 2 brickor) med valfri text, gjort av mig!


Det enda du behöver göra för att vara med att tävla är att lämna en kommentar till detta inlägg och länka till mig på din blogg. 
Använd dig av bilden ovan.
Har du ingen blogg så skriv en kommentar här och skicka sedan ett mail till virkverkstan@hotmail.com.
Tävlingen avslutas den 7/3 kl 22.00.


Lycka till!!!

41 kommentarer:

Pixi sa...

Klart jag vill vara med o fira det !!GRATTIS till 30 000 !WOW Inte illa "pinkat"haha.. O så e jasg först ,inte dåligt det heller ,sen om det ökar mina vinstchanser,tja..vi får väl se ,haha!! Länkar såklart med bild o hoppas på tuuuuuur!! kram=)

Nina sa...

Grattis! Förstår så väl att många kommer till din blogg! Hoppas på turen att vinna ett av dina fina smycken!/nina

Inger sa...

Så fina smycken du gör, självklart vill jag vinna ett. Länkar till min blogg.

Inger

Susanne sa...

Vad roligt när det finns så mycket att vara glad åt och att det finns lite hemlisar=)
Jag vill gärna vara med i din utlottning..Länkar hos mig..Kram Susanne

Maria sa...

Hittade just hit, när jag sökte på virkning! Wow vad mycket fint du gjort!! Vill ju såklart ta chansen att vinna fina namnbrickor också! Ha en bra dag, och tack för härlig inspiration! Länkat på min blogg,
kram Maria

Lillsnörpa sa...

GRATTIS till så många besökare! Vad roligt!

Anonym sa...

GRATTIS till så många besökare på bloggen, va kul!
Vill jättegärna pröva lyckan i din tävling :)
Har ingen blogg så jag skickar ett mejl.

Maria Ö
hatti_fnatti@hotmail.com

Veronica sa...

Hej, och Grattis... självklart vill jag vara med och tävla. Och självklart länkar jag med bild och beröm :). Hoppas på tur... Kram Veronica

Husfrun på landet sa...

Vad roligt att jag hittat hit till din blogg, vad jättemycket fint du gör.
Jag vill väldigt gärna vara med i utlottningen och har länkat till dig i min blogg.
Må gott.

Handgjorda drömmar sa...

Grattis till alla besökare!
Vill gärna vara med o tävla om fina smycken o länkar såklart
mvh Marie

Lena Andersson sa...

Jag har länge följt din blogg och vill gärna vara med i utlottning.
Härligt att du mår bra och är nöjd med livet, det borde vi alla vara - tänk positivt så blir det lite lättare.
mvh lenashantverk.blogspot.com

Anonym sa...

Grattis till alla besökare!

Självklart vill jag vara med i utlottningen. Nu ska jag kika runt hos dig en stund.

Ha det gott / Carina

Kajsa sa...

Grattis.....inte konstigt att du haft så många besökare.
Och du har mycket härligt att fira!
Viktigt att glädjas över allt positivt som händer i ens liv!
Då klarar man bättre de hårda törnarna som kommer då och då!
Fint med ditt kärleksbudskap i sovrummet.Jag har också en del budskap ovanför varje dörr.
Som en påminnelse;)
Varm LYCKA TILL Med din blogg och med livet!

Kram och godnatt Kajsa

Länkar så klar;)

Karin sa...

Hej!

Självklart vill jag vara med och tävla om det fina smycket!! Har länkat på min blogg och håller nu mina tummar att jag blir den lyckliga vinnaren! :)

Tack för en alltid lika trevlig blogg!

Kram Karin

Sanna sa...

Vill gärna vara med i din fina tävling,har givetvis länkat, så nu håller jag tummarna och hoppas på tur.

Helena sa...

Åhhh jag vill vara med!!

Har länkat i min blogg:
http://lottiec.blogg.se/?tmp=27183617

Håller tummarna hårt *ler*

Kram Helena
lottie.c@telia.com

clea sa...

vilken underbar vinst, är supergärna med! :)
jag har lönkat i min blogg här:
http://cleaclea.blogg.se/2010/february/7-mars-valfritt-smycke.html
kram och grattis, clea

Maria sa...

Grattis till alla besökare! Jag vill också vara med i utlottningen av de underbara smyckena! Har ingen egen blogg, men skickar ett litet mail.

Milas Rum sa...

Vad kul med så många besökare!
Men så fina smycken!
Jag vill va med!

Länkar med bild!

He an bra vecka!

Anonym sa...

Halloj !
Så snygga å välgjorda mumsbitar du gör ! Vill självklart vara med å vinna smycken ! Har ingen blogg själv MEN blir faktiskt sugen på det, verkar roligt !
Kram kram Madde

Jenny sa...

Hej!
Grattis till 30.000 besökare!
Hoppas själv på lite tur.

KRam Jenny

Anna sa...

Vilka underbara smycken! Ett sådant skulle jag vilja vinna till min nyfödde son:)

Anna

Ankan sa...

Åh såklart jag vill vara med i din söta tävling! Otroligt fina smycken och allt du gör är helt fantastiskt! ^^
Kramelikramar!

Marina sa...

Jag vill vara med och tävla och har länkat i min blogg.

http://tinni78.blogspot.com/2010/03/tavling-hos-pyssel-och-trams.html

//Marina
marina@wesstrom.se

Elvan sa...

Hej!
Grattis till alla besökare och allt annat!
Kul att höra att du har mycket att glädjas åt- "Go with the flow"(!)
Chansen att få vara med i din utlottning vill jag inte missa. Jag älskar smyckena med text. Jag har länge önskat mig ett med mina söners namn på. Sen vill jag bara "säga" att dina virkade alster är suveräna.
M v h/ Elvan

Unknown sa...

Grattis till alla dina besökare och men en sådan sida så är jag inte förvånad.
Även jag passar på att ta en lott och givetvis så länkar jag hit
Kram Lotta

Älvdala sa...

Vilken underbar blogg! Hittade din blogg i helgen och har redan blivit såååå inspirerad! Älskar själv att pyssla och inreda. Och vill självfallet vinna ett underbart smycke med min ögosntens namn på!
Kika gärna in på min blogg www.alvdala.blogspot.com
Kram, Mikaela

Rosor och Spetsar sa...

Klart jag vill vara med om utlottningen av de underbara smyckena, och jag länkar naturligtvis också
Kram Annelie

Cathrin sa...

Jag vill också gärna få vara med och fira och ha chans på något av det fina! Tassar ju ofta omkring här hos dig, men är lite dålig på att lämna något efter mig. Lampan du visar ovan var jättefin! Hade varit fin även i mitt arbetsrum som aldrig verkar bli klar (känner igen det där med att få skjuta på planer både en och två gånger...)

Cathrin

Anonym sa...

Hej!
Jag vill självklart vara med i din utlottning, har ingen egen blogg så ett mail kommer till dig!
Kram Carina
kattarsel@live.se

Tina sa...

Hej!!!
Oj vilken härlig blogg jag fann här då =) Den vill jag hemskt gärna följa =)
Jag vill jätte gärna vara med i tävlingen oxå & länkar din bild!!
Ha en underbar dag i vårvintern!
Kram Tina

Mamma Rhu sa...

http://rhu.blogg.se/?tmp=04122031
Klart vi vill tävla!

Kathrine H sa...

Gratulerer med så mange besøkende!

Jeg blir veldig gjerne med i feiringen, og har selvsagt også linket i min blogg. :o)

Ønsker deg en riktig god helg!

Rijo sa...

Åh, jag vill gärna vinna namnsmycken jag till mig själv med mina tösers namn på =).
Länken är här:
http://rijo.blogg.se/?tmp=05143422
Kram Rijo

Malin - I min trädgård sa...

Såklart jag vill vara med och fira, ch dessutom ha chansen att vinna dina fina smycken! Självklart har jag länkat på min blogg.

Kram M

sofie sa...

ja e med=)går in på min blogg o lägger in direkt www.mammatillalice.blogg.se

Monica sa...

Grattis till många besökare på din fina blogg. Visst vill jag vara med och tävla och länkar förstås.
Kram Monica

Caramel sa...

Jag vill vara med och pröva lyckan.

/Caramel

NjutVarjeDag sa...

Åhh, ännu en härlig blogg - den här ska jag försöka lägga på minnet.
Vill gärna pröva lyckan - tillsammans med alla andra;-)

/Anneli

Elsas Stickeri sa...

vill gärna vara med, länkar med bild i högerspalten :)

Anonym sa...

Jag vill också vara med och tävla om dina underbara smycken!! Grattis till alla besökare!
Britt

britt.jonesig@telia.com