torsdag 25 mars 2010

Edvin


Jag virkade klar en Amigurumifigur för ett tag sen, men eftersom det var en present så har jag inte kunnat visa den förrän nu!


Figuren fick agera "välkommentillvärlden"-present till en av mina bästa vänner som fick en liten son för en månad sen.
Jag döpte figuren till Edvin (vilket också är namnet på hans nya lilla ägare...), men dom får ju kalla den för vad dom vill!


Igår fick jag iaf äran att hälsa på dom nyblivna föräldrarna och deras son, och det är alltid lika underbart att få träffa små nykläckta bebisar! Att det sedan är en av mina bästa vänner som blivit mamma för fösta gången, det gör ju inte saken mindre speciell direkt!


Hoppas ni får en finfin torsdag!

5 kommentarer:

Ilkka sa...

Vilken härlig färg! Vilket garn använder du? ser så "rent" och prydligt ut. Kan ju bero på att du virkar så snyggt också iofs. :)

Sandra Rönningen sa...

Guuuud vilken söt liten Edvin! Snacka om att du är proffsig!!

Jag har fått så mycket inspiration från dig!

Har startat en ny virk- och pysselblogg. Kika gärna in och säg vad du tycker!

Kram Sandra

Millah sa...

överraskning i min blogg..GRATTIS=)

Lobben sa...

Hej. Edvin är supersöt. Jag antar att hans nya ägare är det också. Ha en trevlig helg.

Myownhome sa...

Åh så söt! :)
Föll pladask för alla dina fina virkade figurer. :)

Ha det gott
//Johanna