måndag 8 mars 2010

Avgjort!


Nu är vinnare i min lilla utlottning avgjord!
Tack till alla som ville vara med, och en stor kram till alla er som gett mig så fina kommentarer!!
Hur som helst...vinnare av ett valfritt smycke är: Maria! (som inte har någon egen blogg)
Jag skickar ett mail till dig med mer info..

 

Idag hade jag tänkt åka på en liten loppisrunda....det var ett bra tag sen sist nämligen!
Jag känner riktigt hur det kliar i mina loppisfingrar! *fniss*

Just ja....tror ni vi fick något färdigt badrum i förra veckan?!!
Naturligtvis inte.... *suck*
Men rörmokaren har lovat att komma den här veckan iaf...men, men...
Jag överdriver inte om jag påstår att jag inte har några som helst förhoppningar på att det löftet kommer hållas!

Det är bara att vänta och se...som vanligt...

6 kommentarer:

Bibbi sa...

Oops! å´jag som såg tävlingen när jag var på jobbet (obs, under en rast;P) och totalt glömde bort den sen. Nu skäms jag rent... Men man får gratta den lyckliga Maria:)

Jag håller en tumme för att du får hem hantverkaren till badrummet samt att du hittar en bra loppis snarast.
Kramen

Erika sa...

En överraskning väntar dig på min blogg!

Maria sa...

Jippi! Tänk att jag inte bara har tur i kärlek...
/Maria

Susanne sa...

Grattis kramar till vinnaren..och en stor påse med kramar till dig..Susanne

Tina sa...

Stort GRATTIS till den lyckliga vinnaren!!!!
Kram Tina
( jag hoppas på bättre tur nästa gång :)

Unknown sa...

Grattis till vinnaren !!!!

Inte bara underbara kort jag hittar här utan även underbara saker :)
Kram Lotta