lördag 21 november 2009

Jul, i år igen?!


Min loppislykta!

Jag vet inte riktigt hur det gick till, men plötsligt är det bara en liiiiten vecka kvar till första advent?!!
Som ni ser så har jag inte börjat visa några "juliga" foton här på bloggen, och det finns en anledning till det...
Jag har helt enkelt förträngt att julen är på G!
Nog för att jag vet att den kommer...men jag har nog inte riktigt fattat att det är så snart...
Men nu börjar jag istället känna lite småpanik....varför vet jag inte riktigt..
Antagligen för att det är så mycket som jag vill hinna med att göra innan jul, men det är ju valfritt!
Jag kan ju skjuta saker och ting åt sidan, och bara göra det allra viktigaste?!
Men hur kul är det då?!

Nej, nu måste jag försöka strukturera upp tiden lite bättre, så att jag också får chansen att njuta av julen....inte stressa mig igenom den!
Lämnar er med ett par beställningar som just nu är på väg till sina nya ägare!


Kom ihåg att det fortfarande går bra att beställa smycken av mig till jul...

Inga kommentarer: