tisdag 10 november 2009

Min farsdags-present!



Det här var det pappa fick av mig i farsdags-present!
Jag tyckte att det kunde passa bra eftersom jag vet att mamma och pappa funderat på att skaffa en krans till ytterdörren...men sådant är ju ofta ganska lågprioriterat så det har inte blivit av..
Lite personligare än en slips iaf!
Kransen är gjord av mossa, lingornris, blåbärsris och några pärlor som är fastlindat på en stomme av ståltråd...

I morgon ska asbestsaneringen av badrummet påbörjas...
Egentligen skulle dom ha fixat det redan v. 43, men ingen hantverkare dök upp och vi hörde inte ett pip från dom...
Jag tappade tålamodet totalt när det hade gått två veckor till och inte ett ord!!
Efter ett par övertygande telefonsamtal verkar det iaf som att jag har fått fart på dom.
Hantverkare.....*suck*
Det känns så konstigt att inte ha en dusch som man kan använda när man känner för det, eller ett badkar att krypa ner i när man är fryssen..
Snacka om att man tar sådana saker förgivet nu för tiden.....iaf gör jag det..

Nu ska jag fixa lite mat till min hungriga mage!

1 kommentar:

Piffa och Puffa sa...

Hej!
För mig är din blogg ny. Så himla roligt att hitta en blogg som precis som jag gillar att pyssla. Nu har jag mycket att läsa och få ideér från.
Kramar Anette