onsdag 11 november 2009

Invation..




Ännu en beställning som är klar..

Nu sitter jag här och väntar på den stora invationen av hantverkare som ska komma och riva ner vårat "asbest-kakel"..
Det ska bli skönt och få det gjort, men samtidigt känns det ganska drygt....
Det kommer bli ett himla oväsen och jag kommer nog inte veta riktigt var jag ska ta vägen...för så var det då när rörmokaren var här en sväng..
Helst av allt skulle jag inte vilja vara hemma överhuvudtaget när dom håller på, så jag slipper lyssna på allt oväsen och se all röra!
Men dom har ingen nyckel, så jag får nog vackert stanna och lyssna på den ljuva melodin av krossat kakel..
Jaja...det blir ju bra när det är klart iaf!

Jag ska nog försöka pilla i mig lite frukost nu och sen ska jag ta tag i en smyckesbeställning...

Inga kommentarer: