onsdag 4 februari 2009

Riktiga bakelser, virkade bakelser och TÄVLING!

Tävlingen är AVSLUTAD!

I helgen bakade jag semlor!!

Jag älskar semlor, men dom ska vara hemmagjorda...annars kan jag faktiskt vara utan!

Självklart har jag även virkat några bakverk!

Ballerina med sylt!

En bit prinsesstårta!

Dessa bakverk finns självklart att köpa i min försäljningsblogg!
Men....
Om ni hellre vill chansa på att vinna dessa bakverk plus några till, så kan ni delta i min Tävling!!

Japp, ni hörde rätt....det är dags för ännu en tävling hos mig!
Jag tänkte fira öppnandet av min försäljningsblogg VirkVerkstan med en utlottning av några av mina virkade bakverk!

Detta är vad ni kan vinna:

En bit prinsesstårta, en glass med chokladsås, två olika sorters ballerina kakor och en chokladboll!

Nu till tävlingsreglerna!
Det enda du behöver göra för att vara med att tävla är att lämna en kommentar till detta inlägg och länka på din blogg. (Använd gärna någon av bilderna).
Har du ingen blogg så skriv en kommentar och skicka ett mail till anna_z83@hotmail.com.
Tävlingen avslutas den 1/3 kl 22.00.

Lycka till!

268 kommentarer:

1 – 200 av 268   Nyare›   Senaste»
Anonym sa...

Å vad kul! Självklart vill jag vara med och tävla om dina superfina bakverk :-)
Länkar från min sida
Mvh Mia

Teija sa...

Hej!
Ooooo, jag vill gärna vara med och tävla om dessa underbara alster du skapat. :D
Jag länkar på min blogg.
/Teija

Titti sa...

Hej! Jag vill givetvis vara med och tävla om dessa godbitar!! Skulle passa perfekt som födelsedagspresent till min lilla dotter som fyller 1 år den 18 mars!
Jag länkar självklart från min blogg..
Titti

Anonym sa...

Hejsan =) Jag har länkat till din tävling i min blogg. Det vore toppen om man vann såna där godsaker =)
/Emma

mamma lycklig sa...

De ser riktigt smarriga ut, man blir faktiskt lite fikasugen.
Vill gärna vinna.
Länkar till min blogg.

Kram Nettan

Anonym sa...

Hej igen.

Jag har oxå tävling på min blogg, välkommen att prova lyckan.

Kram igen
Nettan

Anonym sa...

Åh vilka smaskiga bakverk :) och vilken fin försäljningsblogg du har med helt underbara hemvirkade bakverk m.m.
Jag skulle så jättegärna vilja lära mig och baka sådana bakverk, det ser så kul ut :) men eftersom jag inte har den blekaste om hur man gör så vill jag mer än gärna delta i din utlottning och naturligtvis länkar jag.

Önskar dig en fortsatt trevlig onsdag.

Kram Åsa

Anonym sa...

Jag vill också gärna vara med och tävla om dina underbara läckerheter! Länkat i bloggen.
kram! stina

r e b e c k a sa...

Jaaa, jag vill också vara med och tävla om dina supersöta skapelser!
Länkar i min vänsterspalt.
PS. skickar du med en hembakt semla också om jag skulle vinna? ;)

Anonym sa...

Hej!
Du gör ju sådana fina bakverk, så självlart vill jag vara med och tävla!
Kan ej/vet ej hur man gör för att länka till dig, men kan jag skriva ett blogginlägg i stället, å på så sett ha chans att vinna?

Kram
Maria

Sofie sa...

Alldeles självklart vill jag vara med i din tävling!! Jag blir så gottesugen när jag ser dina bakverk, du är verkligen jätteduktig! Länkar från min blogg till tävlingen.
Kram Sofie

paula sa...

så goda saker,klart man vll vara med och tävla.
länkar från min blogg

Jenny sa...

Hej, hittade hit idag:)
Vill gärna vara med i din tävling!
Länkar från min blogg!

Kram Jenny

Interiörboden sa...

Hej!

Vilken fin blogg du har! Jag lägger genast till dig i min blogg-list!

Och självklart vill jag vara med i din fina tävling pm dessa jätte fina bakverk! De ser så riktiga ut!!
Och jag länkar såklart från min blogg med bild :)

Ha en jätte bra kväll.
Kram Sandra

Helena sa...

Har ingen egen blogg, men är tacksam över möjligheten att få vara med att tävla ändå. Tycker bakverken är urläckra!

Tea Lady sa...

Hej!
Kanonsnygg blogg måste jag säga!!

Och bakverken går inte av för hackor, dem vill jag ha! Jag länkar i min blogg där jag även har en tävling...

www.tefrossa.blogspot.com

Anonym sa...

Wow! Vilka otroligt fina godsaker du har virkat. Är alldeles imponerad. Lilla Molly var bland det sötaste jag sett! Säljer du dina alster?

Vero sa...

Hej Anna. Jag vill självklart vara med och tävla hos dig. Självklart har jag länkat. I 3 av bloggarna.

Anonym sa...

Jag är med och tävlar om de underbara bakverken, skall direkt in och kika på dem i din försäljningsblogg också.

Jag har lagt en länk i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2009/february/bakelser.html

info@annakarlsson.se

Min son skulle älska det här, han är en bullfantast och tycker dessutom allra mest om sin leksak som är en servis och kaffebryggare.

Bralliz sa...

Hej! Jag är jätte gärna med och tävlar om dom här "nyttiga" och supersöta bakverken, Hahaha.
Jag länkar till tävlingen på min blogg!
Kraaam Alice

//Linda sa...

Jag vill vara med.
Jag vill själv lära mig virka (hur nu det ska gå till) just för att kunna göra sånadär grejer till sonen. Det lär ju ta ett tag innan jag kommer klara det så det vore kanon om jag kunde vinna dessa till honom. :)

Har länkat: http://linblogg.blogspot.com/2009/02/bakverk

Therese sa...

Jag tycker att du gör så vackra sötsaker, och är så glad för din butik! Hoppas att jag vinner, för då ska jag bulla upp på mitt kakfat och aldrig, aldrig att mannen kan klaga över att vi itne har några sötsaker hemma! :-)

Har länkat:
http://lurans.blogg.se/2009/february/bakelse-vill-ha.html

Trevlig dag,
önskar
Therese

http://lurans.blogg.se
bjarstig@live.se

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar!! Länkar från min tävlingsblogg:
http://bolliwer.blogg.se/2009/february/virkade-bakelser.html#comment

Min son skulle fullkomligt älska de där läckerbitarna! Supermysiga!

Its a house sa...

Jag hittade din blogg för ett par dagar sedan och dina bakelser för att inte tala om lilla Molly föll mig helt i smaken! Kul att du vill vara med i min tävling och självklart vill jag vara med i din! Jag har länkat i min blogg! Och du, jag skulle vilja ägna ett blogginlägg åt dina virkade alster om det går bra?

Jossan sa...

Tävlingar är alltid kul, så visst är jag med! :D
Ska även kika in din blogg mer noga bara jag tävlat. :)

fröken Sätterlund ✯ sa...

Jag är gärna med och tävlar om de underbara bakverken :) skulle passa fantastiskt bra till Alvas kök :) Ska kika in i din shop nu :)
Kram Therese

Anonym sa...

hej!

Nu har jag skrivit ett inlägg på min sida om dín tävling + att jag länkat den hit, så nu hoppas jag att jag har en chans och vinna dessa underbara bakelser =)

Mvh maria

Thesèse sa...

hej!
Åh vad duktig du är. Jag vill jätte gärna vara med och tävla. Länkar till dig!
kram

Mamma C sa...

Hejsan halkade hit på ett bananskal. Det är jag glad för, din blogg var trevlig. Skull vilja vara med och tävla. Jag länkar från min sida och lånar en bild.
Kram Mamma C

Anonym sa...

Men, åh så otroligt gulligt! Jag vill gärna vara med och tävla om de härliga bakverken!

Länk: http://anonitota.wordpress.com/2009/02/05/tavla-15/

anonitota@comhem.se

Anonym sa...

De är ju hur gulliga som helst så jag är solklart med! Har länkat i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/february/virkade-bakverk-1-mars.html

Anonym sa...

Wow - superfina bakverk! Vill gärna vara med och tävla såklart - har länkat i bloggen :)

Ett skönare liv sa...

vilken härlig blogg du har :)

å va gottt de såg ut :)

är gärna med å tävlar!

kram nadja

Esbe sa...

Oj, så duktig du är! Jag är gärna med i tävlingen - har redan länkat i min blogg!

LillaLiten sa...

Mumsigt värre!!! Klart jag vill vara med och tävla, har länkat oxå
http://segtsomkolatavlar.blogspot.com/2009/02/tavling-avslut-1-mars.html
Skulle jag få äran att vinna godsakerna finns jag på skutten@yahoo.com
// Laura

Anonym sa...

Vill gärna som tusan vinna dem! :)Helt underbart söta! ÅH!

Länkar genast och slänger upp en av dina bilder :D

Anonym sa...

självklart vill jag tävla om så fina bakverk! vad duktig du är!
länkar i min blogg!
http://blaklinten.blogg.se

Annas hjärtan sa...

Hej! Jag vill förstås gärna vara med och tävla, länkar från min blogg annashjartan.blogspot.com

På lördag nästa vecka är det dags att överlämna prinsesstårtan och munkarna jag köpte av dig :-)

//Anna

Mallaching sa...

Vill verkligen vinna det där finfina gosakerna! Länkar på min blogg!

Anonym sa...

Ha ha vilka roliga!! Vad krativ odu duktig du är !!! Jag är med och TÄVLAR om detta fina! Ha en bra dag. Kram Fia

Annikas ditt och datt sa...

Vilka ljuvliga sötsaker! Klart jag vill vara med och tävla om dem! Annika

Anonym sa...

Ååå! Skulle vara perfekt här hemma då det leks fika mest hela tiden för tillfället!

Har länkat från mig blogg :)

Anonym sa...

vill gärna vara med och tävla =) Mailar dig genast..

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar! Har länkat till tävlingen i min blogg!
Ha en fantastisk dag!

kram

Kellis sa...

Härligt! Såna här tävlingar vill jag gärna vara med i!:)Mailar på en gång...

Pixi sa...

OHHH vad söööta bakelser..Har aldrig virkat såna men Amiguris har jag gjort ,jättefina saker du gör! Sjöälvklart vill jag vara med o viiina! länkar med bild till dej ! Kika in hos mej för jag har oxå en utlottning nu !=)

Anonym sa...

Oj
Jag vill tävla!
Länkar såklart hit.

Thindra sa...

Superfina bakverk du gjort!
Vill gärna vara med och tävla.
Länkar i min blogg :)

Anonym sa...

Hittade denna blogg via Stinamaräng!
Herre gud vilka fina bakverk du gör! De passar ju bra om man går på diet!
Jag har länkat i min blogg!

FruLundin sa...

Oj här hoppas jag på tur. Håller tummarna riktigt hårt!
Lånade en bild och länkade på min blogg.

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har
Vill gärna tävla om dessa söta fina saker
länkar i min blogg
kram lolla

Anonym sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla! Älskar virkade bakelser!

Här har jag länkat:
http://deliquate.blogg.se/2009/february/virkade-bakelser.html

Kram

Anonym sa...

Gud vad fina bakverk du stickat!
En jättebra idé.
Jag skulle gärna vilja vinna för jag älskar kakor!

Jätte trevlig blogg du har.

Kram Nathalie

Anonym sa...

Tänk att få vinna dessa sötsaker av dig,
det skulle hon gilla min lilla tjej!
Länkat i min blogg:
http://perla08.blogg.se/2009/february/lets-dance-laila.html

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med i utlottningen! Jag har länkat i min blogg: http://jessicasinspiration.blogg.se/2009/february/sa-gott-som-virkat.html

Anonym sa...

Men vilka söta små underverk. Dem vill jag verkligen vara med på en utlottning av. Jag har länkat på min blogg.Fin blogg du har också. Lena /isis

http://isklockan.tradgardsblogg.se/

FåFängans Hem sa...

Hej hej!!

men oj oj oj vilka grejjer du kan göra!!! herregud jag älskar detta!!!!

jag vill sååå gärna vinna =)

länkar till dig o hoppas.
kram Anna

Anonym sa...

Jag vill vara med! Dessa var det sötaste jag sett på väldigt länge!

Har självklart länkat! (http://saos.blogg.se/2009/february/det-finns-tavlingarossa-finns-det-tavlinga.html)

Ha en bra helg! Kram

Anonym sa...

Gud så sött! :)

Vad är det för typsnitt du har på signaturen längst ner i inläggen? :)

Anonym sa...

Vilka sötsaker.
Jag är med och tävlar. Har länkat i min blogg. http://griffelfot.blogg.se/2009/february/sotsaker.html

Anonym sa...

Vilka underbara skapelser. Vill jättegärna vara med och tävla!

Då jag inte har någon blogg skickar jag genast iväg ett mail till dig

Emilie sa...

Hej! Så jätte sött! Vill gärna vara med och tävla! Länkar från min blogg.
Kram Em

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med i utlottningen av dessa ljuvliga bakelser. Jag har lagt in bild och länk på min blogg. (http://storasyrranlisa.blogg.se/2009/february/tavling-1.html)

Anonym sa...

Vad fina! Vill gärna vara med och tävla.
Jag har ingen egen blogg men gillar att läsa andras och idag hade jag tur och hittade din! Vad mysig!
/Amanda
Manda687@spray.se

Anonym sa...

Hej!

Är jättegärna med i tävlingen, har mejlat dig!

Jenny
lycra spray.se

Pockethexan sa...

Vilket pyssel du ska ha stort beröm för dina skapelser de är verkligen fint gjorda som Singoallakakan där t.o.m sylten är nedsänkt som det är på de riktiga.

Ja nu till det som jag kom in för att göra

http://pockethexorna.blogspot.com/

är gärna med o tävlar o om det behövs några boktips så är det bara att kika in.

Kramis till dig o dina bakelser/sagt av Hexan själv

Anonym sa...

Hej!Ååh...vilka fina godbitar. :-) Jag vill självklart vara med och tävla.
Mailar dig.
Lisette

Anonym sa...

Vilka fina saker du gör! Är gärna med i tävlingen. :)

Mailar dig, eftersom jag inte har en blogg.

Ankan sa...

Ooh! Tävling är alltid kul! :D Väldigt inspirerande å superfina grejer du gör Anna! Jag blev så inspirerad så jag håller på att sticka en grej nu.. :) Hihi! Länkar från min blogg! Kram!

Therese sa...

Vilken kul tävling och vilka underbara vinster.
Jag slänger mig in i tävlingen och prövar lyckan......
Jag länkar självklart från min sida.

*Kram* Tea

Anonym sa...

Jag måste absolut vara med! Du har gjort det så snyggt. http://arendalirl.blogg.se/2009/february/lite-virkat-ar-nyttigt.html#comment

Angel.Pearls sa...

Underbara bakverk! Vill gärna vara med i din tävling! Lånar bild o länkar till höger hos mej. Fin helg// Eva

Anonym sa...

Vill gärna vara med i utlottningen, länkar hos mig.

Anonym sa...

ååh så roliga och SÖTA små bakverk :) självklart är man med och tävlar om dem :):)

Anonym sa...

Hej, vilka underbara bakverk du "bakat" :-)
Jag är gärna med och tävlar.
Har länkat i min blogg:
http://mideco.blogg.se/2009/february/tavling-hos-pyssel-och-trams.html

Kram,

Anonym sa...

Men åhhhh, de är ju heeeeeeeeelt fantastiska!!!!! Jag är helt förstummad :) Vill självklart vinna och har gjort ett inlägg på min blogg: http://blogg.trebarnsmamman.se/?p=2078

Anonym sa...

Hej,

Vill självklart vara med och tävla, hade blivit en fin present till min lilla dotter.

Skickar ett mail eftersom jag inte har någon egen blogg.

/Camilla

Anonym sa...

Självklart vill jag vara med och ävla om dessa kalorisnåla bakelser!!! Länkar i min blogg!!
Kramiz Anna

Katarina sa...

Jag vill också vara med i utlottningen! Vilka fina godsaker!! Har länkat i bloggen!

Anonym sa...

Hej hej. Jag är med och tävlar, har länkat ifrån min blog nu..

Spjuver Design sa...

Självklart vill jag vara med o tävla om dessa underbara små skapelser. Såååå sugen man blir. Yummy!

Cornelia sa...

Jag kan inte virka... trots att min mamma är textillärare(!) och skulle därför bli alldeles salig om jag råkade ha turen att vinna de här fantastiska bakverken! De är ju heeeeelt bedårande!!!

Hannashome sa...

Ååå, vad jag önskar att jag oxå kunde virka såna söta bakverk till mina döttrar.
Får vara med och tävla istället..länkar på min blog =)

Ha de gott/Hanna

Anonym sa...

Har ingen egen blogg, men uppskattar möjligheten att få vara med att tävla ändå. Hamnade på din sida av en "slump", genom att hoppa runt på olika bloggar.
För ett kakmonster som mig var detta en helt underbar syn. Alla mina favoriter på en och samma sida...
Hade varit roligt att ge bort en liten "ballerina" till min mamma i present då hon faktiskt arbetar på Göteborgs Kex och gör dessa kakor!!
Såg även din underbara försäljnings sida.
KRAM Annelie

Katarina sa...

L Ä C K E R T ! Vill givetvis vara med och tävla och ha chansen att vinne dina fina alster!!
Jag länkar dig från min blogg! =0)

Anonym sa...

Oh vad kul med kalorifria bakverk, precis vad jag behöver. Naturligtvis länkar jag till min blogg.
Carina i "Lilla vrån"

Anonym sa...

Åhhh vilka godsaker!!

Självklart vill jag ocskå vara med och tävla =D

Zanna sa...

Jag vill absolut va med att vinna så härliga bakelser! Länkar på min blogg nu :)

Anonym sa...

Helt otroligt underbara vackra kreationer du har skapat!

Jag har länkat i min blogg: http://brunakatten.blogg.se/2009/february/nytt-blogg-godis-att-vinna.html

Hjärtat Mitt sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar om godsakerna :)
Jag har länkat till dig.
Ha en bra vecka!

Kram Mari i Marieholm

Mia sa...

Vad mycket gott du har "bakat". Jag är gärna med och tävlar. Länkar hos mig!
Kram Mia

Anonym sa...

Då jag försöker gå ner i vikt och inte har kakor eller godis hemma så skulle dessa bakverk vara trevligt ögongodis! Dom är bara så fina :o)

Ha det gott
//Karolina

Anonym sa...

ÅÅH så fina! vill absolut vara med!
min mail:
fakesound_@hotmail.com

Anonym sa...

Jättefina bakverk du gjort och vilken fin blogg du har. Vill gärna vara med i utlottningen, mailar min e-post eftersom jag inte har någon blogg.
Ha det gott
Susanne.F

Anonym sa...

Nu har jag länkat till dig och håller tummarna!
Tack för en härlig blogg!

Anonym sa...

Jag har ingen blogg..men de här bakverken är 2 die 4!!

Anonym sa...

Ojojoj..Självklart vill jag vara med,jag länkar också.
Något så gulligt bakverk har jag aldrig sett :))

Anonym sa...

åh jag är så hungrig. GE MIG!

länkat å klart så tarmen kan fyllas nu.

Madeleine Berglund sa...

Självklart är jag med och tävlar. Mums, så fikasugen man blir när man ser dina bakverk.. Jag länkar från bloggen. ha de! Kram Madeleine

Marie//Tekla Maräng sa...

Ojoj kan man vinna alla dessa fina bakverk? Men så mysigt, klart jag vill vara med och försöka vinna. Länkar givetvis.
Kram Marie

Maria sa...

SÅ fina! Jga vill vara med. Lägger upp bild och länk i högerspalten på min blogg strax...

Livets njutning sa...

Åh vad söta dom är. Skulle passa perfekt till lillans leksaksskök. Vi brukar fika flera gånger om dagen. Inte bra för hälsan. ;)

Hoppas på tur. Jag har länkat i min blogg på högerspalten.

Jenny

Anonym sa...

Oh så gärna jag vill vinna de fina bakelserna. Urläckra!

Cecilia

http://ceciliaspyssel.bloggagratis.se/

Stjärnor & Champagne sa...

Vilka underbara skapelser...Vill gärna vara med och tävla. Har länkat till min blogg
http://stjarnorochchampagne.blogspot.com/
Hälsn Anne

mamas kram sa...

Kan jag också vara med när jag bor i Schweiz? Jag hoppas. Dina virkverk är jättesköna!

Kära hälsningar från Schweiz
Doris

Anonym sa...

Åhh vilka fina, helt underbara!! Dom vill vi verkligen vinna!!!
Länkar på vår sida http://anderssonlindstrom.blogg.se
Kram kram

sockergryn och hemlikheter sa...

Superfina!!!! Eftersom jag själv inte kan virka alls skulle det vara en dröm att vinna så härliga godsaker!
Jag länkar i min blogg och håller tummarna!
Helena

Anna sa...

De är underbara!

Skulle bli överlycklig över en sådan fin vinst.

Självklart länkar jag i bloggen och där ska du veta är det inte många tävlingar som anses "värda" att länkas till. ;-)

Caroline sa...

Vill också vinna och har länkat hit på min blogg...

Anonym sa...

Jag vill förstås vinna, så jag har länkat från min blogg!

Anonym sa...

Hej jag vill vara med och tävla har lagt in en hänvisning till din tävling på min blogg i den högra menyn..
http://guldkragens.blogg.se/?tmp=13180434

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Men vem vill inte vinna de där underbara godsakerna !!!
Fantastisk , så mycket fint du har gjort !!
Länkar inne hos mig !
Lotta

Mervis smycken/Sländan sa...

Vilka underbara små bakelser! Jag vill gärna ha dem.
Mervi

Anonym sa...

Men ååååhh, tänk om man vann dessa superfina bakverk! Jag har länkat...
http://helenspyssel.blogg.se

Hoppas, hoppas...

Anonym sa...

Nu är du både rosad, skriven om och länkad. Jag har aldrig förr kommenterat din blogg men nu så! =)

Jag hoppas innerligt jag vinner! Hade gjort mig gladare än gladast.

Kram på dig

Vardags-mirakel sa...

Såååååå fina saker du virkat, älskar bakverk och vill självklart vara med i din tävling. Ska genast länka hit. Ha det bra, kram Eva.

Sessan Arwen sa...

Vilka perfekta bakverk för dottern att leka teparty med. Så söta. Självklart vill jag vara med o tävla och har länkat i min blogg

Kramar
Sandra

Elina sa...

Jag vill gärna ta chansen att vinna dina virkade godsaker! Jag har länkat från min blogg.

Äppel Päppel sa...

Ojojoj! Vilka smarriga godsaker! Såklart vill jag också vara med och ha chansen att vinna dessa! Så fina! Länkar hos mig!

Emma Clara sa...

oj så fint du kan virka......de vill jag ju vinna till lillebrors kök!!!!!!!

Anonym sa...

Vilka underbara bakverk du har skapat, och självklart vill jag vara med och ta chansen att vinna. Behöver ju fylla upp mitt kakfat med mer av dina mumsbitar ;o)Kram

Rhodin sa...

Ååååh skulle vara jättekul att vinna de fina sakerna till dotterns nya rum. Hur sött som helst, fast utan socker! Har även länkat dig på min blogg. Ha en fortsatt bra dag. Mvh Terese

Anonym sa...

Hejsan,

Jag vill jättegärna vara med i utlottningen av dina läckra små läckerbitar! Verkligen superfina!

Åsa

Marie sa...

Gud vad gott det ser ut! Denna vinst hade passat mig perfekt. Jag är nämligen både gottegris och viktväktare = en ganska dålig kombination ;-)
Tar en lott och hoppas på tur!
Ha det gott!

Martina Andersson sa...

Hej ! kikar in på din blogg jag och Nellie och inser att dessa bakverk står det faktiskt Nellie på så JAAA vi vill absolut vara med och tävla om dessa underbara bakverk! Jätte mysig Blogg har du!

Kram Tina & Nellie

Länkar i båda min bloggar!

Anonym sa...

Jag som så ofta sitter och tittar på allt fint du gör, så nu tar jag chansen att få titta på det hemma ;)

/Mien

Maria renoverar sa...

Hej!
Men oj så fiiiina saker! Självkalrt vill jag vara med och tävla. Om jag inte vinner ser jag till att gå in på Virkverkstan!
Kram Maria
http://mariarenoverar.blogspot.com/

martina sa...

Underbart fina, vill ha, vill ha...

Anonym sa...

Jag vill me ha! Finfina!
Självklart länkar jag...
Fin blogg!
/Jeanette

Anonym sa...

Hejsan! hittade din sida idag. Guu vilka fina saker du gör! "avis" ;-) är jättegärna med och tävlar!
länkar dig till min blogg.
/marie

Marie sa...

Vilka fina bakverk, vill gärna vara med i utlottningen. Länkar med bild från min blogg.

Ha en fortsatt trevlig torsdagskväll.

Anonym sa...

Hej!
Min hjärnskadade lilla flicka skulle älska de härliga godsakerna, så jag vill jättegärna vara med i din tävling!
monablomman@hotmail.com

Anonym sa...

Oj vilka fina bakverk! Eftersom jag har nyårslöfte att gå ner i vikt, ja jag vet, det klassiska, men dessa söta smulor skulle verkligen göra susen..., eftersom ajg itne kan äta dem! Har länkat till din blogg från mig håller tummar och tår för mig själv!

Anonym sa...

Åh, vilka fina godsaker, jag vill hemskt gärna vara med och tävla!
Jag länkar på min blogg; dansabarfota.blogg.se.

Unknown sa...

mmmmmmm Detta passar ju mig nu hoppas jag bara på turen
Lägger in en länk på
www.lottaslillakrypin.com

s.m.i.l.e sa...

Jättesöta! (Vad jag blir sugen på riktiga kakor!). Jag länkar och håller tummarna. kram!

Anonym sa...

så fina de va vill med vinna dem . länkar på bloggen. www.hemmafix.blogspot.com

Malin - I min trädgård sa...

Men gud vad du är duktig! Klart jag vill vaRA MED I utklottningen av dem! Självklart har jag länkat!

Kram M

Cajsa sa...

Små söta bakverk vill jag gärna vinna! Länkar såklart från min blogg! Håller tummarna. Hälsn. Cajsa

Anonym sa...

ÅHH vilka underbara bakvek jag vill jätte gärna vara med och tävla ,har tyvär ingen blogg.
MVH/Andrea (addiati10@hotmail.com9

Olivia sa...

Jag vill vara med och tävla :)

Anonym sa...

Åh så underbara!!
Jag vill gärna vinna dessa, då kan vi leka café här hemma! :)¨
Jag länkar givetvis till dig!

Anonym sa...

åh åh så fint!

Anonym sa...

Åhhhh...Ballerinakex!!! Å Singoalla!!!
Jag har gett ett löfte att inte äta sånt före påsk...men vinner jag dessa kan jag ju njuta ändå!!

Doris_Assar sa...

Å jisses vilka fina grejer!! Jag vill också vara med och tävla!
Länkar från min blogg!

Anonym sa...

hej. vill gärna vara med i tävligen. supersöta saker du får ihop. perfekta presenter :D har ingen blogg så jag skickar ett mejl.

ida

Anonym sa...

Åhh de här var ju ursöta. Skulle älskas av både mig och dottern!!
Tävlar och länkar förståss

http://mittilivet71.blogg.se/2009/february/en-hog-med-tavlingar.html

Anonym sa...

Vill vara med i tävlingen! Har ingen blogg. Mvh Åsa N (ase1980 som mailnamn)

Martina sa...

Hej!
Självklart vill jag vara med i denna tävling!!

Naturligtvis länkar jag både till din blogg och till tävlingen!

Ha en härlig alla hjärtans dag!
Martina

Vixen sa...

Självklart vill man delta i denna tävling. Här hittar du länk i min blogg: http://netter.bloggagratis.se/2009/02/14/1389730-virkade-godsaker/
Trevlig helg!

Anonym sa...

Vil gjerne delta her.
Kjempesøte.
Marit S.

Lena sa...

Här kommer det en till som självklart vill vara med och tävla!! Länkat och klart inne hos mig i vänsterkant!! Kram Anna ♥

Anonym sa...

Så söta!! Jag länkar på stört! :-)

Johanna Westring sa...

De där bakelseran är ju hur söta som helst! Jag har länkat i min blog. Vad fina saker du gör!

http://miss-spring.blogspot.com/

Floppetiflopp sa...

Så utrolig lækre kaker. Selvfølgelig vil jeg være med å konkurrere om disse. Legger link i bloggen min :)

Petraso sa...

Helt underbart!Åh vill gärna var med och tävla speciellt om ett par ballerina då min ena syster bakar dessa i fabriken!
Länkar i min blogg!

Anonym sa...

Vilka läckerheter. Dom é ju helt Oemotståndliga. Man kan ju inte annat än bli sugen på lite bakverk. Har tyvärr ingen blogg...
Camilla

Unknown sa...

Helt fantastiska!!!
Speciellt chokladbollarna och dammsugaren... och ballerina och singoalla och ja allihop är ju superläckra.
Har länkat.
Otroligt fin blogg med en massa fina skapelser

Unknown sa...

Åhh,så fina bakverk du gör!
Glassen ser så god ut och tårtan och kakorna,helt otroligt så duktig du är!!!

Du är verkligen en konstnär med virknålen må jag säga!Undrar om man alls har någon chans att vinna är ju sååå måååånga före som skrivit.en jag vill ju gärna vara med att tävla jag med!Lånar en bild och länkar till dig.

Önskar dig en skön Söndag!
Kram Maria

Unknown sa...

Så fantastiskt fina semlor du bakat,dom ser så goda ut..och härligt med mycket grädde på det gillar jag,mums!Tror jag tar med mig en innan jag går,tack det var det godaste jag ätit*ler lyckligt*

*Kram*

Anonym sa...

Mmmmm bakverken ser goda ut, vill gärna vara med och tävla.
allenp@glocalnet.net

Unknown sa...

Åh så söta!
Självklart vill jag vara med och tävla - länkar till min blogg!
www.jennysegenlilla.blogg.se

Villa Carl Larsson sa...

Jisses, det är ju helt fantastiskt vad duktig du är. Den här tävlingen vill jag inte missa och självklart länkar jag från min blogg. Nu hoppas jag på tur.

Kram Josefin

plingan sa...

Jag vill också vara med!!!
Länkar på min blogg.
Kram

Anja Allvin sa...

jag vill!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bloggullet sa...

Mums vilka goda fastlagsbullar. Och såna fina bakverk man jag vinna, jag är med i tävlingen och länkar på min blogg.
Kramar

Bloggullet sa...

Mums vilka goda fastlagsbullar. Och såna fina bakverk man jag vinna, jag är med i tävlingen och länkar på min blogg.
Kramar

Golden&Vitt sa...

Så underbart härliga bakelser,såklart vill jag oxå vara med och tävla.Och länkar från mig.

Ha en bra vecka/Annika

Karro sa...

Jag vill vara med å tävla! =) Lägger en länk till höger i min blogg! // Karro

Anonym sa...

jag vill verkligen vinna sånna fina saker:)

Anonym sa...

Hej! Så otroligt fina konstverk i bakelseform du gjort, vill självklart vara med och tävla om dom! Har länkat till dej från min blogg!
Häls Johanna

Anonym sa...

Dessa smarriga små saker vill jag gärna vinna! Har länkat i min blogg!

Anonym sa...

Så gulliga.. Jag är gärna med och tävlar. Har länkat på min blogg oxå.
http://misu79.blogspot.com/2009/02/tavlingar.html

Anonym sa...

Jag vill jättegärna vara med och vinna min dotter skulle älska dessa godsaker, har länkat i min blogg

Anonym sa...

Hejsan, jag vill gärna vara med och tävla.. Länkar i min blogg.. Mvh Jenny

PÄRLOR av SKROT sa...

hej!! jag är jättegärna med och tävlar jag länkar från min blogg oxå
Kram Sussie

Zazza sa...

Med dessa frestande och kalorifattiga bakverk kan man inte annat än att vara med i utlottningen. Tycker att du har en kreativ och härlig blog. Jag har naturligtvis länkat hit på min blog. Kramizar Zazza

Malin sa...

Hej!
Jag är gärna med i din tävling! Även om konkurrensen är hård =)
Jag länkar från min blogg såklart.
Ska kika in i din butik nu.
Kram Malin

h. sa...

Hej ! Vilka fina saker du gör, självklart vill man vinna glass som aldrig smälter :) Jag länkar från min sida så klart! / Hanna

Me and you sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om dina virkade läckerheter. Hur ljuvliga som helst.
Länkar från mig.

/Sofie

Anonym sa...

Oj vilka fina bakverk!
Dom är jag självklart med och tävlar om:)
Jag länkar även till din sida!
Mvh Sandra

Tekri sa...

YES YES YES....ja ska va me!! när man inte händig själv med virkning etc så får man tävla om de istället:D Mycket trevlig blogg förresten, hit ska jag gå fler gånger! Länkat på min sida! Tjing!

Kristin sa...

Hejsan, jag har precis börjat med virkning och virka kakor, du gjorde ju dem helt underbara... så jag vill gärna vinna detta kit som är proffsigt gjort och inte av en amatör... länkar med bild från min blogg!

Snor och Glamour sa...

Jag blev helt såld när jag såg din sida!!!!! Det var det finaste jag sett på länge länge. Hade blivit sååå lycklig om jag vann detta. Å så fint det var! Vad duktig du är!
Har länkat i min blogg.
Ha det gott!
Ann-Louise

Vardagens guldkorn sa...

Vill självklart vara med!! Länkar såklart! /Linda

Anonym sa...

Åh, jösses så läckra...klart jag vill vara med!

Du har mail.

broosan2000@yahoo.se

WilleBus sa...

Vill inte missa den här chansen. Underbara saker! Nu håller jag tummarna ;) / Jennie

Lisa sa...

Hej!
Jag länkade redan innan jag såg att det var en tävling! Inspirerande och fantasifullt!

pysselmamman sa...

Vill gärna vara med i tävlingen!
Länkar i min blogg!

I mitt hjärtehem sa...

dessa vill jag gärna ha chansen att vinna!!!
Länkar i min blogg/ Åsa

Anonym sa...

Tar min chans och är med och tävlar, länkar tillbaka in till dig.

http://tezzies.blogg.se/2009/february/3tavling33tavling33tavling33tavling3.html#comment

Anonym sa...

WOW vilka fina! Detta vore en toppen vinst hos oss. Har en liten kille på 18 mån som ännu inte äter kakor och glass. Men dessa godsaker skulle han gärna få. Att han sen är en sån kille som gärna hjälper till i köket och älskar sin lilla spis gör ju inte saken sämre. Det är kanske en liten kock eller bagare vi fått ;)
Nu hoppas både jag och sonen på tur.
Självklart så har jag gjort ett inlägg om din tävling.

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med i din tävling....kram Mia

Brunkullan sa...

Min son blev eld o lågor när han såg bakelserna! Så vi vill gärna vara med och tävla!

Har länkat i min vänster kolumn
Susanne

Anonym sa...

Hej!
Jag har länkat till din blogg och lånat ett kort av dej, så nu håller jag tummarna och hoppas på vinst på dina underbart fina skapelser.
Ha en bra em.

Anonym sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar om dessa godsaker! Fantastiska skapelser!

http://skarviknina.wordpress.com/2009/02/18/tavling/

Helena sa...

Vad fina! Jag vill vara med i utlottningen! Jag länkar från min blogg!

Anonym sa...

hej jag skulle bli så glad om jag vann dina bakverk!
jag länkar till din blogg på stuts!

kan hända att jag länkar ett par till också.. men om du vill vara säker så kolla min blogg..
spacebetween.blogg.se
KRAM

Karin sa...

Oj oj så fint!
Detta vill jag vara med på.Har länkat på min blogg!!! *hoppas hoppas*

Erika i Villa Lilja sa...

Vilka fina saker du gör. Har en
liten pojke på 2 1/2 år som älskar allt som har med kök att göra, han hade blivit superglad för dessa. Du har en jättemysig blog som jag gärna kommer tillbaka till. Jag länkar oxå givetvis. Ha en skön dag/Erika

«Äldst ‹Äldre   1 – 200 av 268   Nyare› Senaste»