söndag 16 augusti 2009

Födelsedagskort!

Jag var på 80-års kalas igår och gjorde därför ett grattiskort att ta med!

Inspirationen till kortet fick jag från Tesa.
Hon är väl ungefär 1000 ggr duktigare än vad jag är på att göra kort men en riktig inspirationskälla!

Men mitt kort fick iaf duga..
Nu måste jag köpa mig några nya stämplar...och förhoppningsvis få nån ordning i mitt pysselrum, sen ska jag förhoppningsvis kunna sätta fart med korttillverkningen igen!
Var ett tag sen jag pysslade med sånt faktiskt..

Men var sak har sin tid...och just nu har jag en hel massa annat att greja med!
Bland annat smycken!!
Jag kommer förhoppningsvis att kunna lägga upp en del bilder på några av mina nygjorda smycken idag, och då tänkte jag skriva med en del priser så att ni ser på ett ungefär vad dom kostar...
Men för att få ett mer exakt pris kan ni kontakta mig på min mail: virkverkstan@hotmail.com

Hoppas ni får en fortsatt trevlig söndag!=)

1 kommentar:

Camilla sa...

Hittade din fina blogg! Jag är ingen som "håller på" med kort. Men ibland knåpar jag ihop ett eget när det är någon som ska firas. Jag skapar främst med min symaskin i vanliga fall... Men det här kortet blev inspirationen till en bröllopsgratulation jag ska ha med mig till helgen. Din blev mkt fin. Tittade även på där du fick inspirationen, men gillar nog din bättre!

Fina smycken också, ska kolla in priserna på dem...

/Camilla