onsdag 19 augusti 2009

Bordet är klart!

Nu är soffbordet klart och jag är supernöjd med resultatet!!

Vitt och fint..

Passar perfekt!

Knåpade ihop ett hjärta för ett tag sen också...


Just nu håller jag på att snickra ihop en "arbetsbänk/pysselbänk" till mitt pysselrum!
Det tog mycket längre tid än jag först trodde...men det blir nog bra till slut..
Jag längtar så himla mycket till jag kan börja använda mitt egna lilla rum!! Just nu är det bara en enda stor röra där inne, men så fort bänken är klar så kan jag börja fixa iordning! *längtar*

Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag!!

3 kommentarer:

Susanne sa...

Tänk va lite färg kan göra..Jätte fint! Oj den grejen va jätte fin,,verkar så svårt kanske det inte är? Fin va den i alla fall..Kram

Jullan sa...

Det blev verkligen jättefint! Visst är det värt att lägga lite extra tid och färg ibland... Väldigt tjusiga galgar du gjort!!

Tesa/Therese sa...

Visst gör lite färg susen, och hjärtat är supersött.Kram