torsdag 26 maj 2011

Samma fast större...



Oj va längesen jag skrev nu!
Skulle skriva ett inlägg för ett par dagar sedan, men av någon anledning kom jag inte in på bloggen då!?
Hur som helst verkar allt vara i sin ordning igen så här kommer ett par bilder på min senaste lilla uggla.
Eller...liten och liten, den är faktiskt ganska mycket större än de ugglor jag gjort tidigare. Jag virkade med dubbelt garn, större virknål och justerade lite i virkmönstret för att få den i rätt storlek.
Färgerna blev turkos/grön och rosa den här gången.

6 kommentarer:

Christel Wijk sa...

Jättefina ugglor.

Malin på pastill.nu sa...

Så sjukt söta. Tycker den blev helt fantastiskt fin med färgerna!

Anonym sa...

Gud så söt! Jag älskar dina ugglor!

Petra / Popetotrora sa...

Dom är verkligen galet söta, dina små ugglor! :-)

Helena sa...

Snubblade över din blogg.. och blev helt dökär i dessa små ugglor. Så underbara

josefin lindberg sa...

Guuud ! de är något av det sötaste jag sett :) vad duktig du är!
hur mycket kostar det att beställa en färdig virkad uggla ? :) maila mig gärna Josse_lindberg@hotmail.com