måndag 24 november 2008

Vinnaren är...

Ja, då är det då dags att presentera vinnaren av min lilla tävling!=)
Först och främst vill jag tacka alla som har varit med! Jag trodde absolut inte att så här många ville vara med och tävla hos mig...hade hoppats på ca 10-15 pers men sammanlagt blev ni 79 st! Superkul!!
Men det roligaste av allt har nog varit alla nya inspirerande bloggar jag har hittat på!=)

Eftersom det blev ett så stort gensvar på min tävling så kändes det lite snålt att bara ha ett pris, så jag bestämde mig för att även ha ett 2:a pris....nämligen ett likadant hjärta som även 1:an vinner!

Vinnarna kom till genom lottdragning, och många lotter blev det!


Nu till det roliga!
Vinnaren av 1:a priset är....
*trumvirvel*
Dorpan!
Grattis till första priset!=)
Malia mig din adress så ska jag skicka iväg vinsten så fort jag kan!

2:a priset går till....
*trumvirvel*
Limda!
Grattis till andra priset!=)
Malia mig din adress så ska jag skicka iväg vinsten så fort jag kan!

Till er andra, tack än en gång för att ni ville vara med och lycka till nästa gång!
Eftersom så många ville vara med och tävla, och eftersom jag tycker sånt här är superkul så funderar jag på att ha en till tävling innan jul!
Än så länge vet jag inte vilken vinst jag skall ha, så förslag mottages tacksamt!=)
Har ni sett något fint som jag gjort på min sida och som ni skulle vilja vinna så är det bara att höra av sig, då kanske det kommer med som vinst i utlottningen!

Kram!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till er!

Kram Nettan

Anneli sa...

Grattis till vinnarna... ;)
Kram/Annelie

Anonym sa...

Men herregud!!
När jag såg vilka namn som vunnit så tänkte jag attans också det blev ingen vinst, men sen när jag kollar in länkarna till deras bloggar inser jag att det är faktiskt jag som vunnit!!
Har råkat skriva Limda istället för Linda som jag heter.
Åh du anar inte hur glad jag är!! Tack så hjärtligt!!

Dorpan sa...

VAD GLAD JAG BLIR!!!! TACK!!! Vinner aldrig hahhaa Eller jo nu! Men det händer en gång var t tionde år! jippi!!!...min mail är annso_fia@hotmail.com

Adoridarling sa...

Grattis till vinnarna! Förslag på sak att lotta ut om du har en ny tävling är helt klart något av det du virkat!!

Armi sa...

Grattis till vinnaren!
Det var roligt att vara med, och mycket roligt att finna nya fina blogg jag inte hade sett.

Hoppas att ni har inte så mycket snö och vind som vi hadde i går.

sandra sa...

Hej! Kikade in... Vilken underbar fin blogg du har! En liten fråga bara... Hur fixade du designen på din blogg?? Jag kan inte hitta någon bra sida där man får tips om hur man gör... Ha det bra!