måndag 17 november 2008

Polis polis potatis gris...

Jag såg en jättesöt virkad ambulans hos Vita saker och bestämde mig för att göra en egen variant.
Resultatet blev den här polisbilen!


Den kan inte tjuta som en polisbil, men den har en bjällra så den kan plinga iaf!=)
Vita Saker hade även en superbra idé med bilen, nämligen att sätta in namnet på mottagaren av bilen på en registreringsskylt där bak! Jättesött!=)

Sen såg jag en jättesöt klänning gjord av metalltråd på en annan blogg, nu har jag såklart glömt av var jag såg den...så om någon tycker att den ser bekant ut så får ni gärna höra av er så jag kan länka!
Hur som helst tänkte jag prova på en egen variant, och så här blev det..

Ganska söt va?!=)
Vet inte alls vad jag ska ha den till, men den va skoj att göra så jag ska nog prova på att göra några andra varianter med..

Jag tycker det är superkul att kolla runt på era bloggar där ute för att få inspiration! Det finns verkligen MASSOR av talangfulla människor därute!=)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken kul idé!

Vero sa...

Den är jättesöt, klänningen.

Jösses vad du är "hittipåig" och mångsidig. Här var roligt att titta.

Sparar dig så jag hittar tillbaka.

Vero

Therese sa...

Jag har också gjort en egen variant, du liksom jag såg den säkert i ett inlägg hos ett vitt hus med vita knutar :-) Nu blev jag sugen att pröva att göra en lusse bulle - är det ok om jag lånar din blid och tipsar om den - jag länkar till dig NATURLIGTVIS! :-)

Kram
Therese

Pyssel och Trams sa...

Hej Therese!
Jag kommer inte in på din blogg så att jag kan svara dig där, men du får självklart låna bilden!!=) Lycka till med bullen!=D

Och tack för hjälpen med att komma på var jag såg "klänningen", det var nog hos "vitt hus med vita knutar"!

Mvh Anna