onsdag 5 november 2008

Metall

Idag har jag pysslat med ett helt nytt material för mig, nämligen metall-plåt!
Det var riktigt kul och det finns så mycket man kan göra!
Ibland är det en klar fördel att ha en pappa som jobbare med att mala skrot!;-D

Även jag har fallit för bokstavstrenden, men eftersom jag med min studentpeng inte har råd att köpa nån så gjorde jag en själv!

Bokstaven A passar bra eftersom alla i familjen har namn som börjar på just A!=)

Sen gjorde jag även ett litet hjärta som jag prydde en korg med. Den korgen målade jag om för ett par dagar sedan...tycker det blev ganska fint!=)


Båda grejerna ska stå i lillflickans rum hade jag tänkt..

1 kommentar:

LillaFlisan sa...

Tack snälla, för din goa kommentar!

Din blig är ju jättefin!
Vilken talang och påhittighet du har!


Kram

flisan