söndag 9 januari 2011

Söndag den 9:e januari 2011


Här är mitt bidrag till årets första söndagsbild hos Fabriken!
Vaknade upp till töväder idag! Jag skulle släppa ut vovven på gården i morse och när jag öppnade altandörren upptäckte att det droppade vatten från tacket där ute. Snacka om att vädret skiftar en hel del, det var ju inte direkt längesedan vi hade 23 minus...

Idag ska jag jobba sista passet den här helgen. Det är alltid lite vemodigt att jobba helg när man vet att så många andra är lediga. Men den här helgen har faktiskt gått fort och i morgon när "alla" andra börjar sin jobbvecka igen, då är ju jag faktiskt ledig!

Önskar er en finfin söndag!
Kram!

1 kommentar:

Petra / Popetotrora sa...

Ja, jag minns när jag jobbade helg... kändes tungt när alla var lediga. Men å andra sidan är det ju grymt skönt att va ledig imorrn, på ångestdagen måndag. :-)