fredag 14 januari 2011

Min önskan slog in..


I julas var den en speciell grej som jag (verkligen, verkligen, verkligen) hoppades skulle ligga i ett paket till mig, nämligen den här supersnygga lampan!
Jag har dreglat efter den här hur länge som helst nu, men aldrig fått tummen ur och köpt den. Men när jag öppnade ett av paketen som jag fick av min älskade sambo så låg den där, min alldeles egna supersnygga lampa! Jag blev så himla glad, gissa om han ligger på plus just nu?!!

Lampan kommer från den härliga internetbutiken Anyhow, har ni inte kikat in där förut så kan jag definitivt rekommendera ett besök! Dock måste jag varna er för att det kan bli väldigt dyrt, för dom har så otroligt fina saker där! *ler*

2 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Snygg! En sådan skulle jag gärna vilja ha. Hum, när är det morsdag? ;)

Anonym sa...

Ja den var verkligen fin! Precis vad jag letat efter att ha över vår soffa. Perfekt med den där armen som går att justera. Ska genast glida i den butiken.