onsdag 3 november 2010

Dörrkrans


Det börjar så sakteliga att bli dags att fundera ut vilken typ av dörrkrans man vill ha till vintern (om man nu vill ha en dvs.), iaf om ni har tänkt att göra den själv...
Ni som följer min blogg vet säkert att jag - om jag har tid - även brukar göra en dörrkrans till mina föräldrar. Det är riktigt skoj, men oftast blir det i sista minuten och det tar bort en del av glädjen med att pyssla tycker jag.
Så i år tänkte jag vara ute i god tid, i lite väl god tid kanske....men, men...
Inspirationen fick jag bland annat från tidningen 101 nya idéer, och det färdiga resultatet ser ni på bilden...

Nej, nu ska jag ta min krans och gå över med den till mina föräldrar.
Sköt om er!

2 kommentarer:

Sofie sa...

Riktigt snygg! Jag har haft tanken i bakhuvudet ett tag jag också, kanske jag skulle göra slag i saken imorrn..
Ha det gott!

LissenTo sa...

Tänkte också försöka göra en krans i god tid inför julen.

Ha det gott.//Lissen