torsdag 25 november 2010

Julbeställning


Det här är en julbeställning som jag blev klar med idag, och som just nu är på väg till den som ska ge bort halsbandet i julklapp Det var en snäll sambo (och pappa skulle jag tro) som ska överraskas med detta!

Affirmationsringen och ringöglan är gjord i 925 Sterling silver, bokstäverna är stansade med mina 2 mm stansar och sedan oxiderade och ringen hänger på en justerbar 2 mm läderrem.
Priset för denna kombination är 350:- inklusive frakt.

Ps. Kom ihåg att jag har flera olika modeller av brickor att stansa på. Så om ni har några funderingar eller önskemål så är det bara att ni hör av er på : virkverkstan@hotmail.com

3 kommentarer:

Bullen sa...

Vilket fint halsband! Enkelt och väldigt, väldigt fint...

Unknown sa...

Halsbandet kom till mig igår, det är jättefint! Tror sambon kommer att bli glad :)

Unknown sa...

Sambon och pappan blev jätte glad mycket fint arbete.