torsdag 20 november 2008

Länge leve loppis!

Åååååhhhh va jag har fyndat idag!=)
Jag är sååå nöjd!!
Jag åkte iväg på en loppis/second hand-runda idag, vilket jag älskar!
Det är så otroligt rofyllt att bara strosa runt och leta reda på det där "fyndet"! Och när jag väl hittar på det så känns det nästan som om jag har vunnit på lotto! Haha!
Idag köpte jag två fina överlakan för sammanlagt 40kr, och ett av dom skall jag sy om till en gardin har jag tänkt....bara jag får tid....hmmm... Jag är definitivt inget proffs på att sy, men det blir mest raksöm och det borde jag klara av utan större problem...hoppas jag!=)

Sen köpte jag även en bakform för en tia som jag skall greja lite med... en virknål för 5 kr och en helt underbar ljuslykta i zink för 89 kr!! Jag fastnade direkt när jag såg den och priset kan man ju inte direkt klaga på eftersom den är helt ny!
Det är tydligen någon som säljer en hel hög med snygga NYA "shabby" grejer på ett loppis ställe här i stan, och priserna är sänkta ganska mycket på vissa saker...om man jämför med vissa butiker. Jag hade kunnat köpa näst intill allting där inne om det inte vore för min superdåliga ekonomi....är ju trots allt student! *suck*

Aja...jag lovar att lägga upp bilder på mina köp sen så kan ni avgöra själva om ni tycker det är fynd eller inte!=)

4 kommentarer:

Fru Bes Blogg sa...

Jag länkar till din blogg! Är det ok? Du har så mysiga bilder!

/Fina

Vero sa...

Åh så roligt när man är nöjd med en shoppingrunda så där...

Ha en bra kväll. Ser fram emot dina bilder.

Fru Bes Blogg sa...

tack!!

LillaFlisan sa...

Visst är det beroende framkallande med loppisfynd!!
Jag är i allafall fast! :-)

Ser fram emot att se bilderna!!!

Kram

Flisan