söndag 14 november 2010

Till pappa...



Jag vet att det finns väldigt många snälla pappor där ute, inte minst för att jag har en själv och bor med en annan, men även för att jag inför fars dag fick äran att göra en hel del smycken till några pappor!
Jag hoppas att alla blir nöjda med sina halsband och att dom känner sig lite extra speciella just idag.

Själv ska jag gå över och hälsa på min kära far senare idag innan jag åker till jobbet, och min sambo ska få lite extra omtanke idag han också!

Jag vill bara påminna om att det idag är sista chansen att anmäla sig till min utlottning!
Om du vill vara med så anmäler du dig här!

Sen vill jag även informera att om ni funderar på att beställa något smycke eller något virkat av mig som julklapp så börjar det bli hög tid att göra det nu!
Speciellt dom virkade sakerna tar ju lite tid att färdigställa, så ju tidigare beställning desto bättre!
Om ni vill kika på vilka virkade saker som går att beställa så går ni in på min försäljningsblogg här.
Priser på smycken hittar här! (kom ihåg att jag stansar smycken i både 925 Sterling silver och silverpläterad nickelfri metall).
Om det är något ni funderar över eller om ni vill lägga en beställning så hör ni av er till:
virkverkstan@hotmail.com

Inga kommentarer: