tisdag 23 november 2010

Advent

Idag är tisdagstemat på fabriken adventspynt.
Eftersom jag inte har börjat pynta här hemma än så har jag ingenting att visa upp, men det går ju alltid att kolla på förra årets pynt!
Jag kommer nog inte att dra fram varken  ljusstakar eller ljusslingor förrän till helgen....om ens då.. Jag ska ju jobba hela helgen så jag vet inte riktigt om jag kommer få tid till det. Men å andra sidan så gör det inte så mycket, jag fick precis reda på att min ledighetsansökan till jul blev nekad så jag ska jobba heeeela julhelgen! Så dom få julkänslor jag började få har nu helt försvunnit...*suck*

Nej, nu ska jag hoppa ner i ett varm bad! Jag drog nämligen till med en springtur på 14 km nu på kvällen, så jag tycker faktiskt att jag har gjort mig förtjänt av lite skön avkoppling...

3 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Fy, vad tråkigt att jobba hela julhelgen! Jag lider med dig!

Men det var väldigt fina bilder du visar upp i alla fall! Gillar att man t.ex kan få en burk med mandelformar att se ut som fin dekoration! :-)

LissenTo sa...

Fjolårets julpynt var fina.
Vilken låååååååååång joggingtur.

Risk att jag jobbar jul också.

Ha det gott. Lissen

Sofie sa...

Vilka härliga juliga idéer du visar, fick genast inspiration!

Tråkigt att behöva jobba julhelgen. Själv lever jag det ljuva livet som springvikarie så julen innebär alltid jobb för mig. Men visst vore det härligt med ledigt! Man får försöka göra det mysigt runt omkring istället och njuta det lilla man kan :)

Kram, Sofie