torsdag 10 juni 2010

Något till kakan

Idag åkte jag på en snabb loppisvända på eftermiddagen, och när jag kom hem kände jag mig faktiskt riktigt nöjd med mina inköp.
Bland annat införskaffade jag delarna till mitt nya kakfat för 25:-


En gammal ljusstake i porslin, ett vackert fat och lite lim är allt som behövs!


Nu finns det säkert någon där ute som tycker att jag har begått helgerån när jag limmat fast en så fin gammal tallrik med en ljusstake...
Men är det verkligen bättre att den får ett liv som en dammsamlande prydnad i någons tallrikshylla?
Jag vet inte jag...


Fisketuren som vi var iväg på förra helgen blev superlyckad!
Vi hade jättefint väder och alla som fiskade fick fisk, jag fick tom. två! *stolt*
Min sambo fick också en fisk så nu har vi tre fina regnbågar att trycka i oss framöver! Inte illa pinkat..

Nu ska jag ta min virkning och sätta mig framför tv´n ett tag innan det är läggdags för mig..
Nattinatti!

1 kommentar:

Helena Nordberg sa...

Hejsan, halkade in på din blogg och måste bara få säga att jag suttit vid den en bra stund nu och forfarande inte tröttnat.
Jag är också en pysseltokig tjej som bloggar mycket.
Bloggar mest om min dotter men även mycket pyssel och loppisfynd.

Tack för fin inspiration!

(lade till dig på min länklista hoppas det är okej, annars säg till så tar jag bort den)
Mvh helena

www.hemmahoshelenaomajken.blogg.se