lördag 19 juni 2010

Lite virkskadad kanske..?

Här hemma pågår förberedelserna för fullt inför vovvens ankomst!
Det är mycket som ska fixas, både praktiskt saker som måste lösas och materiella saker som ska köpas.
Nu är det bara två veckor kvar, och jag önskar inget hellre än att tiden kunde skynda på sig lite...



 Som lite tidsfördriv här om dagen virkade jag ett litet hundben som valpen ska få leka med är det tänkt. Ska bli intressant att se hur länge den håller! *fniss*
Jag har även sytt en liten dyna till hundkorgen med avtagbart vattenavvisande tyg på. Förhoppningsvis ska den stå emot en del små "olyckor" iaf....men tyget går som sagt att ta av och tvättas.
Jag valde en liten plastkorg som säng till valpen nu i början eftersom jag kan tänka att det kommer att gnagas en hel del på det mesta när hon är liten...
Det gäller att tänka praktiskt...försöka iaf..

Nu ska jag underhålla lillan ett tag, hon har nämligen massvis med energi men tyvärr även massvis med vattkoppor!

1 kommentar:

HomeRiver sa...

Vilken fin och pysslig blogg du har :)