söndag 20 juni 2010

Färgklick!


Idag virkade jag klart en liten färgglad boll!
Om jag hade haft en liten bäbis så hade jag gett bollen till den, men nu har jag inte det så jag antar att valpen får den....


Den var ganska skoj att göra så det kanske blir fler framöver. Det är alltid intressant att prova olika färgkombinationer när man virkar, det kan verkligen ge helt olika intryck!
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen ska jag krypa ner i sängen, jag är så trött så jag kan knappt hålla ögonen öppna för tillfället!
Idag har jag roat mig med att jobba, städa och tvätta...och i morgon ska jag jobba igen så det skulle inte sitta helt fel med en lång god nattsömn så jag kan samla ork..

Godnatt!

5 kommentarer:

Helena sa...

Härlig boll, nästan synd att ge den till hunden... Vilken trevlig blogg du har, med fina virkade saker. Lycka tll vidare.

Pella sa...

Hej var har du köpt dina stansar? O din plåt? Fin blogg!!!! Pella

Anonym sa...

Hej!
Rolig boll och nu undrar jag var du
har hittat mönstret till den för jag skulle gärna vilja virka några sådana.
Kram EvaA

Pyssel och Trams sa...

Hej EvaA!
Mönstret till bollen har jag hittat på själv, men om du vill kan jag försöka skriva ner det och lägga ut det på bloggen..

Anonym sa...

sitter och har precis börjat sy ihop alla delarna och håller på att få spader. jag känner mig otroligt korkad, hur får man ihop det här?!

Gillar att du delar med dig av mönstret! När jag fått ihop bollen ska jag länka till min blogg så du får se hur min blev!

/Cissi