lördag 31 oktober 2009

Trappen



 
Ja...här får ni bevis på att jag visst har "halloween-pyntat" lite!
Ute på trappen står det faktiskt en liten pumpa....virkad, naturligtvis!

Idag har jag massor att stå i!
Jag ska städa, tvätta förnster, sätta upp nya gardiner, ringa på en blocket annons (och förhoppningsvis åka och köpa det i annonsen), åka till gravarna och tända ljus, virka...
Sen hoppas jag även att jag ska få tid att klä om ett par gamla karmstolar....men det vette sjutton om jag hinner!
Så ser min dag ut, bara att sätta igång om jag ska få någonting gjort..

Hoppas att ni får en toppenhelg med massa mys!

3 kommentarer:

Anonym sa...

ääälskar din blogg! och du är så sjukt duktig på att virka :)

Susanne sa...

hej,,så fint du gjort..Ja det låter som ditt dygn skulle behöva ha lite mer timmar..Kram

Vem är jag.. sa...

hej hej
Trevligt att hitta hit, vilken trevlig blogg du har

hitt kommer jag fler gånger!

Kram Lisa