söndag 18 oktober 2009

Halsbandsbeställningar


Just nu samlar jag kraft för att orka tömma badrummet på grejer..
För några veckor sedan upptäckte vi nämligen att har fått en vattenskada i badrummet!!
Jippi...billigt och bra..

Så nu till veckan ska dom komma och sanera...vi har tydligen asbest i kaklet också som måste tas om hand innan dom kan bila upp golvet..
Jag gruvar mig fruktansvärt mycket för det här!

Att ha en massa hantverkare springades, att vara utan dusch i x-antal månader, att ha en fläkt brummande dygnet runt i x-antal veckor, dammet, röran, kaoset...
Och som pricken över i:et....PRISLAPPEN!

Än så länge vet vi inte alls vad kalaset kommer gå på.
Försäkringen täcker inte så mycket eftersom det är åldersavdrag och så..

Men det blir nog bra till slut iaf!
Vi kommer få helt nya rör och ett helt nytt fräscht badrum!

Måste nog dricka en kopp kaffe innan jag tar tag i det där bara...
Ja, så får det bli!

3 kommentarer:

Assi sa...

Neeej, så tråkigt!!! Det är ju inte så roligt att behöva renovera badrummet när man inte planerat det! Men som du säger ni kommer i alla fall att få ett helt nytt fräscht badrum.
Assi

Theresia sa...

Men vad mycket fint du har i din blogg! Blir så inspirerad av allt du har gjort!
Synd med badrummet!!!
Theresia

Liten Bod sa...

Stackare! Vi har haft 4 (!) vattenskador, så jag vet hur det känns.... Tredje gången satte jag mig i trappan och stortjöt, fjärde gången slängde jag dit en frottéhandduk och gick på fest :) Som sagt, ni får ju ett nytt fint badrum i alla fall! Kram, Tina