fredag 29 oktober 2010

Lite flyt...

 
Igår sydde jag en till kudde till soffan, det blev en väldigt fluffig och rund lila kudde.
Naturligtvis tyckte min fotomodell till vovve att hon också skulle vara med på kortet, trots att hon just nu är vääääldigt långhårig.
Men allting pryder en skönhet....


Sen måste jag också få visa vilken fin vinst jag hade turen att vinna!
Det var Sanne med den fina bloggen Mina Baktankar som hade den fina utlottningen, och vinsten - som ni kan se på bilden - bestod av en förpackning med servetter och en söt burk fylld med muffinsformar.
Ibland har man flyt! *ler*

Tack snälla Sanne!!

Glöm förresten inte av att anmäla er till min utlottning så kanske ni också har turen att vinna!
För att anmäla er går ni in här!

2 kommentarer:

Kiiromi sa...

Vilken härlig blogg du har och kudden blev jättemysig.

/Mia

Myownhome sa...

Hej!

Vad söt din hund är! Ser percis lagom långhårig ut tycker jag. :)

Och kudden var också jättefin!

Ha det gott
//Johanna