onsdag 27 oktober 2010

En fin idé!


När min bror skulle gifta sig så beställde den blivande bruden dom här små brickorna av mig. Dom är gjorda i 925 Sterling silver och på dom  jag stansat in bröllopsdatumet.
Tydligen skulle brickorna (om jag fattade det rätt) hamna på ett par armband som bruden skulle knåpa ihop själv och sedan ge till dom två tjejer som agerade toastamasters under bröllopskvällen.
En väldigt kul idé på en mycket personlig gåva!

Idag ska jag åka och storhandla mat....roligare kan man ju ha, men det är mycket behövligt just nu!
Igår hann jag aldrig med att visa dom där grejerna jag hade gjort, men förhoppningsvis ska det finnas tid till det senare idag istället.

Hoppas ni får en bra dag!

1 kommentar:

Pyssellycka sa...

Åh, så fint. Skulle absolut kunna tänka mig ett sådant halsband med barnens födelsedagar, tar du emot en beställning kanske?