fredag 2 januari 2009

Om ditten och datten...

Det här året startade tyvärr lika illa som det förra slutade för oss.
Vi har haft det hemskt jobbigt här hemma, inte mellan min sambo och mig utan pga ett annat problem som jag inte vill gå in på närmare här..
Ibland är det riktigt tufft och då vill jag bara ge upp...skita i allt..
Men som tur är har jag min blogg, mitt pyssel och mina nyfunna bloggvänner!=)
Tack vare det/er kan jag tänka på annat ett tag och bara vara...
Det är så otroligt skönt att ibland få släppa lite på den oro som jag har, koppla bort verkligheten för ett litet tag...om ni förstår vad jag menar?!
Hur som helt är jag så glad att jag genom min blogg lyckats träffa på så många härliga människor!
Tack för att ni förgyller min vardag!=)

Nu börjar jag faktiskt bli trött på alla julgrejer här hemma, trots att vi inte har haft det framme så himla länge..
Ska antagligen plocka bort det i morgon tror jag. Men ljusstakarna i fönstren får nog stå framme ett litet tag till...är ju så himla mysigt på nå vis!
Tänkte iaf dela med mig av några bilder, både med julanknytning och utan..

Jag har gjort klart mina ljuspåsar (som jag har visat tidigare)...satte dit ett fint vitt band (även om det inte ser sådär jättevitt ut på kortet).

Mina hemmagjorda bokstäver hittade sin plats tillslut..

Vackra blommor hör julen till...

Antar att det här hjärtat är lite bekant vid det här laget, iaf för er som följt min blogg ett tag..

Hjärtat igen..

Mys med ljus..

Mitt superfina ljushus som jag vann hos: "My Lovely Home Irsta kyrkby 1:3"
Det lyser så fint i princip varje kväll här hemma!=)

Just ja...jag fick hastigt och lustigt en beställning på den ninjan som jag visade i ett tidigare inlägg! Superkul! Det var en bekant till min sambos om fick syn på den, och det var tydligen han som gjort planschen som jag utgick från så han ville också ha en!
Ibland har man lite tur...=)

Så kom ihåg att om ni vill ha något virkat är det bara att fråga!=)
Kommer snart visa en "nyvirkad" liten filur...så håll utkik!

Sköt om er därute!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan,
vilken trevlig blogg du har!
Fina foton och trevligt pyssel.
~Marie
www.gladers.net