måndag 26 januari 2009

Livet rullar på..

Jag har fått en till award!!=)

Den här gången var det snälla Effie med bloggen Solfjäder som gav den till mig!
Tackar och bockar!!
Om ni inte har kikat in hos henne förut så gör det, hon gör massor av fina saker!

Idag ska jag göra klart en virkbeställning hade jag tänkt, och sen ska jag göra ett par vetepåsar. Lika bra att jag skriver det här så att det blir av...
Visar bilder på resultaten sen.

Jag är lite dålig på att skriva inlägg nu har jag märkt, men mycket beror på att det fortfarande är väldigt jobbigt här hemma och det gör att jag inte riktigt orkar ta tag i så mycket som jag egentligen vill..
Men vi kämpar på och jag hoppas verkligen att allt ska ordna upp sig snart och att jag då kommer kunna bli lite mer aktiv här igen.
Men ni ska veta att jag trots allt kikar in hos er titt som tätt (även om jag är dålig på att lämna kommentarer...*skäms*) och det känns så så skönt att kunna fly undan allt jobbigt och kolla in på allt fint som ni gör och skriver! Det är min dagliga lilla "verklighetsflykt" och är något som jag behöver ibland för att orka kämpa vidare...
Så tack för att ni finns!=)

Nu ska jag dra fram symaskinen så jag får någonting gjort!

2 kommentarer:

Samlerskan sa...

Grattis till den fina utmärkelsen. Den är du väl värd med dina härliga skapelser.

Marie//Tekla Maräng sa...

Vad kul att du fått en utmärkelse, grattis. Å, så söt Fiffi är...
Kram Marie