tisdag 27 april 2010

Shopping spree


Jag vet inte hur länge jag har letat efter små, tätslutande plastburkar med lock som inte kostar skjortan.
Idag hade jag nog turen på min sida när jag praktiskt taget snubblade över dessa små färggranna raringar från Rice!


Helt perfekta till sommarens alla utflykter, picknickar och strandvistelser!
Härligt pastellfärgade och förhoppningsvis tätslutande..
Priset var inte heller helt fel, 12 st för 69:-!


Dom här större burkarna ser väl kanske ut som Rice, men det är det inte..
Det enda stora skillnaden mellan fabrikaten är väl egentligen priset, om det är någon skillnad i kvalitet återstår att se..


Dessa två burkar är iaf köpta på DollarStore och kostade mig 60 riksdaler.
Ett riktigt fynd!

Nu ska jag byta om till mina nyinköpta löparbyxor och dra ut på en springtur.
Ha det så bra!

Inga kommentarer: