lördag 17 april 2010

Kalorisnålt..


Som vanligt har det blivit en del virkat den senaste tiden, och jag har precis färdigställt en ny beställning!


Om ni är intresserade av att beställa några virkade bakverk eller om ni bara är nyfikna på att kolla vad jag gör och vad det kostar så finns det en hel del att kika på här!


Det går naturligtvis att själv bestämma färger och diverse dekorationer på dom flesta av mina bakverk, och om ni har egna idéer på hur ni vill att just er beställning ska se ut så är det bara att höra av sig. Jag är inte omöjlig! *ler*


Om ni har några frågor eller om ni vill beställa så kan ni kontakta mig på:
virkverkstan@hotmail.com

5 kommentarer:

Tina sa...

Hej Anna!
Men wow va duktig du är. De är ju helt jätte söta!!! Vilket arbete du lägger ner!!!
Hoppas du mår bra & att du får en fin Måndag!
Varm kram Tina

Anna sa...

Å va mycket fint du pysslar med, vad duktig du är!!!

Linn sa...

Vad fint!

Lillsnörpa sa...

Du är så himla duktig!

Caroline sa...

Vad fina saker du virkar! Jättekul att se =)