söndag 10 januari 2010

Klänning eller nattlinne?!





Jag sydde en till klänning här om dagen, eller...jag tycker väl nästan att det ser ut som ett nattlinne om jag ska vara ärlig.
Men det blir nog svalt och skönt till sommaren iaf, om lillan kan ha den alltså...
På fredag kommer hon hit igen, och då ska hon få prova en hel massa kläder! Ska bli mycket intressant att se om dom passar...
Tyget till den här klänningen kommer från ett påslakan köpt på loppis och modellen är den här!
Jag gjorde om mönstret något den här gången, för jag var inte riktigt nöjd.....och om jag ska sy det här mönstret igen så ska jag göra om det ännu mer för jag är fortfarande inte helt nöjd!
Man lär så länge man lever!

1 kommentar:

Ankan sa...

Guud vilken söt! Klänning! Kanten gör det lilla extra klänningaktiga! ^^ Mycket söt! Påslakan is the shit alltså!