måndag 21 december 2009

Otur



Det som inte fick hända har hänt....jag har blivit sjuk!!
Ont i halsen, täppt i näsan och ont i kroppen...
Jag som har så mycket kvar att göra, hur ska det här gå?!
Nu tycker jag allt lite synd om mig själv...



Nej, jag har verkligen inte tid att vara sjuk!
Idag ska jag måla köksluckor, handla dom sista julklapparna (förhoppningsvis), göra köttbullar, klä granen och posta dom sista julkorten och dom sista beställningarna..
Så nu tänkte jag ignorera mitt halsont!



Ja...så får det bli!

4 kommentarer:

Bibbi sa...

Jag hoppas verkligen ditt halsonda är snabbt övergående. Inge roligt alls att vara sjuk nu..:(
Sickar en stor julkram och hoppas du är pigg igen;)

KRAAM Bibbi

Pixi sa...

Usch ja det e ingen hit ,vi åker nog på maginfluensan,bonusdottern hade det på 2 håll igår o ingen handsprit hemma...fyyyyy men man ska inte oroa sej utan gör det man orkar med,så jag ska hålla tummen att halsondan stannar där o inte blir till feber o sånt för dej ..luftkram =) hehe..

Liten Bod sa...

Stackare! Jag tycker alla är mer eller mindre krassliga så här års... Försök ta det lite lugnt och prioritera hårt, det blir jul ändå :) Ha en skön ledighet. God Jul & Gott Nytt År! Tina

veronica sa...

Hejsan. Träffade idag en granne som bar ett halsband som du gjort. Så otroligt fint, är jätteintresserad av att beställa från dig om du har tid. Hör gärna av dig. Kram