onsdag 3 december 2008

Sött med smått

Det är så roligt att virka bebis-saker, och när jag såg dom här söta "Baby Mary Jane" tossorna kunde jag inte låta bli!=)
Inte för att jag har någon bebis att använda dom på...och det är inte heller någon bebis på väg.. Men dom passar ju utmärkt som en present!

Visst är dom söta?!!=)
Det går ju att variera dom jättemycket med olika färger och accessoarer. Jag valde exempelvis att virka knapparna som sitter på istället för att sy på riktiga...

Nu måste jag plugga lite!
Ha det så bra!!

5 kommentarer:

Vero sa...

Men jösses så söta. Nästan så jag måste gå och skaffa mig en liten så jag kan äga tofflorna och ha någon att sätta dem på. =)

Plugga på nu!

Ha det gott!

Anonym sa...

Ujujuj! Sådana skulle man ju vilja ha även fast man inte har någon bebis på gång! Men någon gång ska det väl bli och virkade sötsaker har ju inget bäst före-datum ;)

LillaFlisan sa...

Men gudars, så söta!!!!!
Vad du kan...

ljuvliga!!!

Kram

Flisan

Golden&Vitt sa...

Åhh så pluttigt söta, jag blir aldeles pirrig i magen när jag ser dina fina tofflor. Om några dagar så är det beräknat att jag ska bli mormor så nu vet du varför jag blir såå pirrig i magen *ler*

Jätte fina saker du stickar , även handvärmarna är super fina.

Ha en bra dag/ annika

sandra sa...

Nämen åh så söta!! :) Önskar att jag också kunde virka och sticka...