måndag 29 december 2008

Julen kom och gick..

Ja, tänk att julen redan är så gott som förbi!
Nu är det nyår som står på schemat och jag och min sambo ska fira den hos ett par goda vänner nere i Örebro! Ska bli riktigt trevligt!!
Julen hos oss blev riktigt lyckad! Alldeles för mycket mat och alldeles för mycket godis...precis som det ska vara!
Jag jobbade två nätter innan jul och gick av på julaftons morgon, så jag var väl inte helt på topp på själva julafton. Men det spelade inte så stor roll, vi tog det lugnt och njöt av julmyset...
En av alla julklappar som jag fick var en korg full av olika garner! Det var svärmor som var så omtänksam, så ni kan ju gissa om jag blev glad?!! På annandagen kunde jag inte hålla mig längre utan rotade igenom korgen och virkade dom här godsakerna..

Tänk om allt man stoppade i sig under julen var så här kalorisnålt endå..

Min kära sambo fick faktiskt en virkad grej av mig i julklapp. Han hade önskat sig en virkad ninja att ha i bilen...av nån anledning...
Hur som helst...jag hade den här bilden att gå efter:

Och så här blev resultatet:

Jag blev riktigt nöjd faktiskt, och viktigast av allt...min sambo tyckte den blev jättefin!
Min sambo pysslar en hel del med kampsport, så det var väl därför han ville ha en egen liten ninja antar jag..
Så nu hänger den och dinglar så fint i bilen..

Jag vill passa på att tacka för alla fina julhälsningar som jag har fått, det värmer verkligen i kylan!! Jag har inte riktigt haft tid att uppdatera i bloggen eller svara på era kommentarer med allt julstök och jobb som varit, men jag hoppas att ni förstår att jag blir lika glad varje gång jag ser att ni har varit in och kikat hos mig och särskilt när ni har lämnat en liten kommentar!
Förhoppningsvis kommer jag att få lite mer tid att uppdatera efter helgerna..

Gott nytt år på er allihop därute i cyberrymden!!=)

3 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

♥ Ville bara kika in och önska dig ett riktigt Gott Nytt år 2009 ♥.
Kram Lotta

Marie//Tekla Maräng sa...

Önskar dig och det dina ett riktigt Gott NYTT 2009!
Kram Marie

Unknown sa...

Hej vännen
Jag vill passa på att önska dig ett trevlig Nytt År
och kan bara säga wowowow vilka underbara saker som kom hem i min låda. Tack snälla snälla underbara vän du vet inte hur glad jag blev !!!! En sådan gullig ljuspåse, kort, hjärtan, världens sötaste tomte m.m.m
Tack snälla

Du är en ängel och hjärtat kommer att passa så bra på min mymålade köpmansdisk. Målar allt vitt här hemma och vitt går alltid hem :)
Kram Lotta