torsdag 17 februari 2011

Måla, måla, måla...


Detta är vad jag kommer pyssla med idag (och flera dagar framöver), nämligen målning av källartrappen!
Äntligen är allting annat klart där. Taket är målat, väggar och hyllor likaså så nu är det bara själva trappen kvar.
Det ska bli så skönt när det är klart, men just nu gruvar jag mig lite....det kommer ju ta ganska lång tid med tanke på att jag bara kan måla vartannat trappsteg åt gången, och sen är det ju torktid på det också.
Men det blir nog bra tillslut, och som tur är så har jag ingen brådska så det får ta den tid det tar!

Nej, nu har jag inte tid att sitta här och slappa mer.
Dags att slipa lite.

2 kommentarer:

Ingela sa...

Idag kom nyckelringen. Den blev jättefin! Tack!
//Ingela

Malin på pastill.nu sa...

åh vilket projekt! det kommer säkert bli hur fint som helst, du får uppdatera oss med foton sen :-)