söndag 29 augusti 2010

Söndagsbilden


Av en händelse snubblade jag in på Fabriken, en ganska nystartad sida full av inredningsinspiration!
Alla som vill får vara med genom att bidra med inspirerande inredningsbilder till deras olika tisdagsteman.
Man kan även delta i deras söndagsbild och där är temat helt fritt.

Det här är lite utav en utmaning till mig själv eftersom jag måste försöka dela med mig av lite fler inredningsbilder, något som jag tycker är ganska svårt ibland..
Detaljbilder går väl bra, men det är svårare när det gäller helhetsbilder.
Men hur som helst ska det bli väldigt roligt och jag hoppas och tror att det kommer gå bra.

Detta är alltså mitt första bidrag till Fabrikens söndagsbild, och vad kan passa bättre än en bild på den filur som tar upp större delen av min tid just nu!

För mer information och för att ta del av all härlig inspiration, gå in på Fabriken.

2 kommentarer:

LissenTo sa...

Härlig ton i din bild, på den fina hunden.
Ha en fortsatt skön söndag. Lissen

Unknown sa...

Hej!
Så roligt att du ville vara med i fabriken, jag gillar din bild! den är helt underbar:)

Det finns en logga och hämta från fabrikens sida eller så kan man länka tillbaka med en vanlig länk.
Välkommen med!
Bästa hälsningar
Annaleena