söndag 1 augusti 2010

Dripp dropp...


Visar några bilder från mitt pysselrum medan jag gnäller lite över mitt semesterväder...


Jag trodde verkligen att jag också skulle få det varmt och soligt på min semester, det såg iaf väldigt lovande ut i början på sommaren.
Men tji fick jag....
Den enda värme jag fått är väl extrem åskvärme som varat i en kvart och sen följts utav ett himla mullrande och totalt spöregnande! *suck*
"Men ja ä inte bitter..."


Jag har nu två veckor kvar på min semester, och lite solsken är väl inte så mycket att begära...eller hur?!
Nej, nu håller vi tummarna för det och lever på hoppet ett tag tycker jag!
Om man ska se det positivt så gör det regniga vädret att man får massor av tid till att pyssla, och idéer har jag till max för tillfället. Och man får ju inte missa alla underbara loppisar man kan gå på, som praktiskt taget bubblar fram under sommaren!
Jag har faktiskt, tro det eller ej, haft en riktigt bra semester än så längs....trots vädret...
Jag umgås med människor (och hundar) jag tycker om och vilar upp mig, och det är väl endå det viktigaste med semestern?!

Hoppas ni får en bra söndag!
Själv ska jag pyssla och greja hela dagen, så kanske jag har en del nya grejer att visa er framöver..

1 kommentar:

Helena sa...

Efter regn kommer solsken, tänk på det. Hoppas resten av semestern blir bra.