fredag 18 juni 2010

Ny halsbandsmodell!

Silverfärgad ram (42x39 mm) med texten Änglavakt 150:-

Nu har jag testat att göra en ny modell av halsband, och här ser ni resultatet.
Det är silverfärgade ramar med varierande innehåll och diamond glaze som skyddande "glas". Istället för kedja bestämde jag mig för att använda ett fint band som man kan knyta ihop i önskad längd.
Dom var riktigt roliga att göra så det blir säkert fler framöver, men just dom här finns nu till försäljning och det är först till kvarn som gäller även denna gång!

 Silverfärgad ram (24x17 mm) med texten Lycky Charm 130:-

Jag vet inte riktigt var sommaren har tagit vägen..?
Här är det spridda skurar, mulet och ingen vidare värme för tillfället..
Men ska man tänka positivt så passar det iaf alldeles ypperligt att ha en pysseldag inomhus, och så länge det är fint på min semester sen så kan jag leva med lite gråmulet väder nu.

Trevlig helg!

2 kommentarer:

Ankan sa...

Jag håller med! Vädret håller sig lite halvkasst till vi blir lediga! Perfekt för pyssel! Kunde inte sagt det bättre själv! :)

sara sa...

vart köper man ramarna? Med vänlig hälsning/7Sara