tisdag 18 maj 2010

En liten nyhet igen...


Nej, det är inte jag som är gravid. *fniss*
Det här är en halsbandsbeställning som jag blev klar med i förra veckan.


Nu börjar det faktiskt hända lite nytt på smyckesfronten igen.
Jag har beställt nya stansar och den här gången är dom bara 2 mm stora. Alltså hälften så stora som dom jag har sedan tidigare. Detta gör att jag får plats med fler bokstäver på liten yta..
Den senaste tiden har jag även fått in 3 smyckesbeställningar i 925 sterling silver, något som jag tycker är superkul!
Det känns mycket bättre på något vis att kunna göra lite mer "riktiga" smycken som håller lite längre....om ni förstår vad jag menar?
Jag har iaf beställt hem en del äkta silversmycken nu, så det ska bli riktigt roligt att få sätta igång!
Dessa äkta silversmycken går även att få med oxiderade bokstäver, dvs. svarta bokstäver..
Förhoppningsvis kommer jag att bli klar med någon av beställningarna snart så att jag kan visa er något exempel. Jag har även tänkt lägga upp en prislista framöver, men om ni är nyfikna redan nu så är det bara att ni skickar mig ett mail så hör jag av mig så fort jag kan!

Sköt om er!

1 kommentar:

Therese sa...

Jag är jätte nöjd med halsbandet. Tack tack =)