måndag 24 maj 2010

925 Sterling silver




Nu kan jag då äntligen visa upp mina mina två första beställningar på halsband i 925 Sterling silver.
Båda halsbanden är med läderrem och förlängningskedja för lite större möjlighet att justera längd. Alla metalldelar på smycket är gjort i 925 Sterling silver.
Denna kombination med två silverbrickor och läderrem kostar 600:-
Det går även att få en 42 cm lång kulkedja (1, 5 mm tjock) till brickorna istället för läderremmen, priset blir då detsamma.
Er beställning lämnar ni som vanligt till: virkverkstan@hotmail.com

Nu ska jag nog luta omkull mig på soffan ett tag så jag orkar ut på en springtur senare ikväll!

2 kommentarer:

Emmas idéer sa...

Hur går det med min order? Kramar

Tina sa...

Godmorron!!
Underbara smycken!!!
Hoppas du mår bra & att du får en fin Tisdag!
Varm kram Tina