måndag 28 november 2011

Ligger lite back...

Kudde Ellos.se

...rent tidsmässigt alltså.
Förutom att jag jobbar 78% så pluggar jag just nu också en 7,5 poängskurs på 100%, så tiden räcker verkligen inte till för allt det det roliga som jag skulle vilja pyssla med nu så här innan jul.
Jag känner mig mest bara allmänt förvirrad och ett (enligt min mening) ganska tydligt bevis på det uppenbarade sig igår. För jag är väl den enda personen i Sverige som glömde av att man kanske borde ha en adventsljusstake?! Alltså en sån där med fyra ljus som man skulle börjat elda lite lätt på igår.
Aja...den här intensiva "plugg-och-jobbperioden" är snart över och då kan jag lägga lite mer krut på allt det andra.


Jag har iaf försökt pynta och "mysa till det" lite här hemma. Ljusstakarna står i fönstren och vintriga kuddar har kommit fram. Ska försöka få tid till att plantera ett par hyacinter idag också men resten av julpysslet får nog vänta.
Ett litet tag till iaf...

3 kommentarer:

Malin på pastill.nu sa...

Är kär i kudden med rådjuret! Kan inte hitta den, var det längesen den köptes?

Pyssel och Trams sa...

Det var inte så himla längesen jag köpte den, men den verkar ha gått åt för jag kan inte heller hitta på den.:(

Desireé | homeanddesire.se sa...

Så fint ni har det hemma! Jag gillar't! :)