söndag 3 oktober 2010

Frost...


Det blir kallare och kallare på morgnarna nu, i morse när jag cyklade till jobbet fick jag lov att sätta på mig både mössa, vantar och långkalsonger för att inte frysa!
Men den här tiden på året tycker jag är ganska så skön ändå, luften är frisk och härlig, träden skiftar i alla möjliga färger, man kan tända ljus och gosa i varma koftor...det känns så allmänt mysigt på något vis.

Nu är den här arbetshelgen avslutad för min del, så nu ska jag bara slappa resten av kvällen...
Antagligen åker virkningen fram också, jag håller nämligen på att virka ett par nya grejer som jag hoppas kunna visa er snart..
Hoppas att ni har haft en bra helg, och tack för att ni kikar in!

1 kommentar:

SKOOGSTROLLET sa...

Vacker bild! Ja, här har vi haft frost tre gånger i höst så jag fått skrapa rutorna. Det knäppa är att det infaller på sambons lediga dagar ...