onsdag 6 oktober 2010

Förberedelser...


Fabrikens tisdagstema var höstdekoration, men jag lyckades somnade i soffan igår kväll så jag hann inte riktigt med att lägga in någon bild då...
Eftersom jag ändå hade tänkt visa er en bild på min höstplantering så får väl den representera min höstdekoration....även om jag är en dag sen...

Idag har jag massor att göra, men det är väl som vanligt när jag är ledig!
Min storebror ska gifta sig på lördag så jag har en hel del att fixa till det, men det är mest bara roliga måsten! Det ska bli så otroligt skoj att få gå på bröllop, förövrigt första bröllopet i den här släkten på säkert 20-25 år...
Sen är det väl det vanliga...städ, tvätt, disk, hundpromenad osv. osv.
Jag ska förhoppningsvis även hinna lägga upp ett par bilder på ett nytt färdigvirkat projekt!

Apropå bröllop så måste jag passa på att skriva grattis här med till mina älskade föräldrar som faktiskt firade 30-årig bröllopsdag i måndags!!!
Inte helt vanligt nu för tiden...
Dom gifte sig förövrigt i samma kyrka som min bror kommer gifta sig i på lördag, så det bådar ju gott!

Inga kommentarer: