torsdag 16 september 2010

Förvaring till...?


Igår blev den här korgen färdigvirkad och som vanligt har jag ingen som helst aning om vad jag ska ha den till, men förvaring kan man väl aldrig få för mycket av...eller hur?!

Min förkylning verkar avta nu iaf, så snart slipper ni helt mitt "tycka synd om mig själv" prat! *fniss*
Nej, nu kan jag inte sitta här längre.. Jag har ett skolarbete som ska in idag och jag har knappt börjat, min hjärna har nämligen inte inte fungerat särskilt bra dom senaste dagarna..
Önska mig lycka till, kan nog behövas!

3 kommentarer:

Mia sa...

Underbart söt korg håller med dig om att man inte kan få för mycke förvaring särskilt inte söt sådan.
Tossorna innan är även de så söta kommer värma och vara fina på en liten. Skall ta mig en titt på mönstret.

Krya på dig och lycka till med skolarbetet.

m sa...

Den var riktigt fin!!! Den hade nog passat hos nån Malmöbo efter gårdagens match :-)

Ljusa Rum sa...

Du är så otroligt duktig!! /Veronica