torsdag 30 oktober 2008

Visdomsord

Igår fick jag hem mitt väggord från My first room!
Trots den långa leveranstiden så är jag supernöjd!
Jag valde ett ordspråk som jag fastnade för direkt, så himla vackert!
Så här ser det ut...dock väldigt mycket finare i verkligheten! Jag tycker att det aldrig blir riktigt lika bra på kort som i verkligheten...ser så fjuttigt ut..


Nu vill jag bara byta ut våra grymt fula sänglampor, sen är jag ganska nöjd med sovrummet!=)

Det är så vackert med väggord, jag skulle vilja ha olika sorters ord överallt om det inte vore så dyrt...
Men jag har faktiskt en idé angående just väggord....men vi får se om det blir verklighet av den tanken!

1 kommentar:

Vero sa...

Jag fick mina väggord från samma ställe igår... Två olika beställde jag, ett till köket och ett till vardagsrummet. Få se när jag får upp dem.

Gillar skarpt din blogg, nu har jag läst massor här och blir så inspirerad.