onsdag 15 oktober 2008

Nyckelringar

Nu kan jag äntligen visa upp en del av det "nya" pysslet som jag grejar med nu!
Dom här två nyckelringarna har jag gjort till mamma och pappa.

Pappa ska få sin på fars dag tillsammans med kortet som jag har gjort (det finns en bild här nedanför).
Mamma ska få sin samtidigt....man kan ju se det som en väääääldigt sen mors dags present!;-P

Dom ska få sina nyckelringar i en varsin söt liten ask som jag har gjort!=)


Har gjort en annan nyckelrings-modell oxå...


*Till någon som är älskad!*

Jag har lite andra grejer på G inom samma genre så att säga..
Hoppas verkligen att jag kommer kunna visa upp det i morgon!=)

(Hör gärna av er om ni är intresserade av någonting jag gjort..)

1 kommentar:

Vecka - Vecka sa...

Hej!
Tack för kommentaren på min blogg! Blir bara glad då någon vill länka!

Vad fina saker du pysslat!

Kram,Lotta